$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

graafie, Achterlicht lijkt niet geraakt, zit enkel een klein beetje meer naar de koffer tov het andere achterlicht.. Al lijkt mij dit normaal gezien de impact :? Ook lijkt het mij met een bestelwagen gebeurt te zijn, dus een dronken Pool past perfect in het profiel Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

Laten we hopen dat je achter-as niet scheefgetrokken is, schade kan nog groter zijn dan. 'Gelukkig' dat het grootste deel toch door u verzekering wordt betaald.

Moet wel een serieuze klap zijn, politie niet naar garage's, carrosiers,.. in de buurt gebeld om te zien of niemand zich gemeld heeft met schade rechtsvoor?

De kostprijs zal ook niet laag zijn, ik had ongeveer gelijkaardige schade (op de scheve velg na) en bij de dealer kwam dat op 2200,-.
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

IbifaHo, Heb onmiddelijk mijn verzekering gebeld om alles uit de doeken te doen en meteen gevraagd of het nodig was om klacht neer te leggen bij de politie.. Mijn makelaar heeft me gezegd dat dit verzekeringsgewijs niet nodig was en dat omdat ik niet de kleinste aanwijzing had, de kans nihil was dat de dader gevat zou worden.. Politie gaat echt niet elke dealer afschuimen om dit te onderzoeken, het enige wat ze mss kunnen doen, is wanneer ze toevallig een wagen met schade onderscheppen of geparkeerd zien staan die zaak is bevragen.. Omdat ik de smurfen liever kwijt dan rijk ben, besloten dit niet te doen :cool: Zal idd een aardige duit gaan kosten maarja, lang leve omnium zeker?

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

Ja, mijn zus heeft ooit met haar oude Pug ook zo iets voorgehad. Opzij erin gereden en natuurlijk niets achtergelaten. Politie heeft toen alle garage's en carrosiers in de buurt gebeld en ze hadden prijs!

De dag zelf is die nog binnen geweest om een bestek,politie is hem thuis gaan ophalen en ze hebben zijn auto ook meegepakt en die 'in' mijn zus haar Pug geparkeerd en de schade kwam overeen. Dus had nog eens vluchtmisdrijf aan zijn been. :lol: Maarja zij had toen wel geen omnium dus hebben ze toch iets meer moeite gedaan.

Ik hoop maar voor jou dat je premie niet de hoogte in gaat door die aanspraak op de omnium, sommige verzekeraars durven dat nog wel eens. :roll:

Maar goed, nu is het belangrijkste dat er geen gewonden zijn & dat het gerepareerd kan worden. :)
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

zo shit Smartie :shock: jij hebt ook altijd prijs met je polo zeg!!
vorige keer met je achterklep en nu weer zo'n Hit-and-Run actie :evil: ?!?! hatelijk hoe mensen zoiets kunnen doen...

staat je wiel idd niet scheef? je hebt geluk dat je achterlicht nog intact is idd...anders was het een dure grap...die achterlichten kosten 99 euro per stuk :roll:
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Voor de liefhebbers..

Na een tijdje pololoos te zijn, sinds een paar dagen de wagen terug Big Grin
Herstellingen (nieuw): velg, bumper, zijpaneel, achterlicht, schokbreker, draagarm,.. (smoke achterlicht zit normaal niet in de polis, maar is toch vervangen :cool: )

430348_3356595394777_1265757579_33495029_968452_n.jpg
Verder omdat er toch spuitwerk was (en om de pijn wat te verzachten), gevraagd om de drl-kappen mee te spuiten.. Staat m rete-strak en ondertussen is ook al de kentekenverlichting van Ger toegekomen en gemonteerd :mrgreen:
Als je het mij vraagt..... Ik back again ;) ;)

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!