$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Gewoonjan, toch bedankt maar die foto kan ik wel zien.. Via de link staat er onder deze foto nog een miniatuur van een blauwe polo waar deze gemonteerd zijn (denk ik) Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Smartie86 zei:
Net de beslissing genomen welke schroefset te nemen en het zal de KW Variant 2 gaan worden Big Grin Big Grin

[resize=600:3dz7f7hn]http://img821.imageshack.us/img821/3056/sstp101013oprojectralli.jpg[/resize:3dz7f7hn]

Ik heb deze keuze gemaakt omdat de V2 verstelbaar is in hardheid, van inox is en dat het de investering waard is zowel tijdens (kwaliteit) als na (verkoop) gebruik van de schroefset :cool: Natuurlijk moet je wel een hoop ophoesten :shock: Ik heb het geluk dat het bijna 13e maand is, kan ik mezelf een mooi kado doen :cool:
Die geldbeugel van gisteren heeft nu zo'n grote bek niet meer Stick Out Tongue :lol:

Grtz

Goed setje, heb ik ook onder mijn GTI zitten op de laagste stand ...geen moment spijt van mijn aankoop en er erg blij mee.
Auto ligt mooi laag en is geen stuiterbak, wel strak op de weg.
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Snowdude, Tnx.. Al kan het zijn dat ik mss toch nog voor de Pro Street ga omdat er een paar onverwachte rekeningen in mn bus geland zijn :?
Denk dat geduld de key-factor word: ofwel wachten en lekker sparen voor de V2, ofwel de Pro Street..

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft zich bedacht

Owkee dan Big Grin
Plannen zijn iets of wat gewijzigd ivm de de schroeset.. Wegens onvoorziene omstandigheden (bills bills bills), gebrek aan geduld en constant geklooi met de Alpha lampen, beslist om het anders aan te pakken: Het zal de Pro Street van Eibach + xenon-set + wat kleinere updates gaan worden ipv enkel de KW V2 :cool:
Op zich mss niet slecht om eerst een instap-set te proberen vooraleer te oordelen of instelbare hardheid wel nodig is.. Zo zal ie er dus gaan uitzien:
Eibach-pro-street-3.jpg
Verder wordt het kijken voor een goede xenon-set (sponsor) en H4 koplampen voor de keuring later en dan hoop ik dat het verlichting-geklooi achter de rug is :? Alpha's zijn geen zak waard (na 5maand al beide dimlichten moeten vervangen), zo erg dat ik vandaag alles in de koplampen terug oem gezet heb :cry: Miniscuul voordeel: ik rijd terug storingsvrij.. Juichen wie juichen kan :lol:

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft zich bedacht

Ik sta op het punt om de chroom raamlijsten te bestellen Big Grin
Nu heb ik 2 keuzes mbt verzending:
-DHL Paket International (Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung): EUR 20,00
-DHL Päckchen International (Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung): EUR 10,00

Heeeeeelp!! Stick Out Tongue

Grtz

edit: was ivm afmetingen dus opgelost!!
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Vertaler gevraagd!!

ghehe 't betekend beide 't zelfde alleen 't verschil zit 'm in 't verklein woord in dat tweede ;)
-chen is te vergelijken met -je ;)
dus er stond pakket of pakketje Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten are in the build

Vandaag omstreeks 12u na een paar uurtjes slaap uit mn bed gebeld omdat er iemand voor de deur stond.. Normaal ben ik dan meteen in killer-modus, maar niet als deze lieve man de persoon is die mn raamlijsten komt brengen, dan ben ik poes-lief hoor Big Grin
Zojuist even alles bekeken en het past perfect!! Ook kwa materiaal is dit kwalitatief meer dan goed ;)
Toch een vraag hier omtrent: Bij de oem chrome kofferlijst stond in de gebruiksaanwijzing dat deze best gemonteerd wordt tussen 16° - 26° (wrs omdat deze rechtstreeks op de lak geplakt wordt).. Bij de raamlijsten zit echter geen gebruiksaanwijzing bijgevoegd en ik vroeg mij af of hierbij hetzelfde geldt, wetende dat de raamlijsten niet op de lak komen..
Anders wordt het asap de wagen wassen en monteren die handel!! :cool:

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten are in the build

Denk dat het hier ook bij geld smartie...

Ik weet niet of je je auto even kan parkeren in een garagebox, de lijsten even goed verhitten met een haarfohn ofzo :cool:

Ben erg benieuwt naar het resultaat!
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten are in the build

Net de raamlijsten gemonteerd en het is ... ... ... :shock: :shock: :shock:
Über-rete-vet!! Mss moet er nog wat aangepast worden aan het punt waar de beide raamlijsten samenkomen (niet 100% mooie afwerking), maar voorlopig hoeft dit niet meteen..
Had jullie graag een sneak gegeven maar het was te donker om alles mooi weer te geven..
Me very happy hoor Big Grin Big Grin

Peace!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!