$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

Maik,
Bas,
Ger,
BlueManuel,
citroene,
Soedje,
Windkracht13,

Tnx allemaal!! ;)
Op de volledige review wordt het wachten tot wanneer de wagen nog s proper geraakt, want met dit triestig weer.. triestig hoor :lol:

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

kut dat je auto flink in elkaar zit dan hebben ze de dader te pakken
heb je er foto's van

en ik hoop dat het goed opgelost word succes

groeten ger
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

staat op facedook
Robby De Keersmaecker Yep, deze nacht.. achterbumper, zijpaneel, wiel scheef,.. Daar gaat mn schroefset (een geluk dat ze er nog niet ondersteekt)


wel k.t als je zo bij je polo komt

groeten ger
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

Ger, IbifaHo,

Wagen stond bij een vriendin geparkeerd op straat (eenrichtingsstraat op voorziene parkeerplaats) en toen ik deze middag wou vertrekken, zag ik dat er iemand tegen de wagen gereden had :evil:
Geen briefje ofzo gevonden of ook maar iets gezien, dus volgens mn verzekering is de kans dat de dader gevat wordt miniem.. Alles wordt nu hersteld onder omnium hersteld waarvan ik een vaste vrijstelling (380euro) betaal..
Foto's heb ik niet genomen, morgen mag ik om de vervangwagen dus mss neem ik er dan 1 :(
Happy 2012 my ass!!
Toch bedankt voor de steun..

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

Aaah kut man :( hoeveel mensen hebben wij hier op het forum al ter dood veroordeeld voor dit soort zaken?? Werkelijk onbeschoft om dan geen briefje achter te laten!!!

succes!
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

Ger, Weet ik wrs morgen.. Maar zal wel een tijdje duren denk ik :?
In die tijd kan ik de grill aanpassen en elke dag lopen geilen op de xenon-set die ik liggen heb :)

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

Bas, Tnx!! Komt wel goed ;)
Tja, als je iets te verbergen hebt of met de dingen niet in orde bent ... :evil:

Grtz

edit: xenon installeren gebeurt met Olivier, tis gwn het wachten waar ik knetter van wordt..
 
Re: $martie's 6R 1.6 TDI Chrome raamlijsten Sneak (",)

graafie, Tnx!! Moest ik alarm gehad hebben, was er meer kans toe, nu in het holst van de nacht... :?
En ja, door-de-grond-zakken-gevoel, ik had eerder een ik-sla-hem-de-grond-in-gevoel Big Grin

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!