$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Johan,
Ger,
Bas,
PoloDave,
Tnx!!
Al moet ik zeggen dat hiermee enkel de eerste (en de gemakkelijkste) stap in het hele schroefset-verhaal genomen is ;) Vanaf nu kan er gericht gezocht worden waar de set te bestellen en natuurlijk zo goedkoop mogelijk.. Al denk ik niet dat er zoveel verschil in prijs zal zijn :?

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Ger, Ik denk dat ik deze online zal bestellen en zelf monteren, nogmaals, nu kan er gericht gezocht worden en ik sluit niet uit om ze ergens te bestellen en tegelijk monteren en uitlijnen.. Alle info zeer welgekomen Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Heel mooi en kwalitatief materiaal, enkel de kostprijs hield mij tegen om zelf zo een setje te kopen. :twisted:

Maar hou er rekening mee dat je in Belgie om door de keuring te geraken volgende zaken nodig hebt !

- Goca attest = papierke van de fabrikant dat die set mag geinstalleerd worden op dat bepaalde type auto.
- Montage attest = bewijs dat het geinstalleerd is door een erkende garage met kennis van zaken.
- Uitlijningsverslag = bewijs dat de auto volgens de in Belgie geldende regels op de baan staat.

Zonder deze 3 bewijzen geraak je niet door de keuring in Belgie, dus als je zelf gaat installeren ontbreek je een van bovengenoemde. :(
Tis maar dat je het weet want er zijn al veel mensen met een verlaging naar de keuring geweest en met een rode kaart teruggekomen. :cry:
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

TwistedBE, Tnx voor de belangrijke info!! Moeten deze attesten zijn op datum van installatie/aankoop?? Kan ik bv een goca -attes op datum van 2011 hebben en de overige op een latere datum?? Wrs zal ik ze wel laten monteren, maar op gebied van keuring ben ik nog wel 2jaar zoet en ik denk dat er in die tijd nog uitgelijnd zal worden ;)

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

- Goca attest krijg je bij uw materiaal van de fabrikant.
(tenzij je het besteld uit duitsland dan krijg je TUV attest en das niks waard in Belgie, opletten hiermee !!!)

- Montageattest krijg je van uw garage, in mijn geval was dat inclusief uitlijningsverslag.
Uiteindelijk rondrijden zonder uitlijning is idioot want uw banden gaan direct om zeep...

Datum is totaal niet van belang staat ook nergens op, zolang hetzelfde autotype er maar opstaat ;)

Gewoon de officiële manier doen = Zoek de goedkoopste garage die het besteld en installeerd voor u,
dan hebde direct al de papieren die je nodig hebt. ;)
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Ik ben bij Autoparts Coppens geweest in wachtebeke/zelzate.
Van de 5 garages waar ik prijs had gevraagd was deze de goedkoopste.
(op aanraden van mijn vader die ook eens gemailed, hij had daar een tijdje terug zijn trekhaak laten plaatsen)

Vriendelijke kerel, jaren ervaring en alles was direct in orde.
Maar ik ben zeker dat er nog wel meer garage's zijn waar je dergelijke service krijgt.

TUV is een duits kwaliteitslabel, maar is in Belgie gewoon niet erkend.
(got to love Belgie en hun keurings gedoe...)
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Gewoonjan, HO-LY-SHIT!! Net nu dit bijna uit mn hoofd was, brengt sinterklaas wat lekkers Big Grin
Ga dit even bestuderen, maar ziet er wel gek uit!! Alvast bedankt lieve sint :lol:

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

HAHAHAHA! :lol:
de wortel smaakte zeker goed Smartie86 :lol:

enneh ik heb alvast navraag gedaan, 't is alleen de onderste lijst van de auto, dus die aan de onderkant van je raam ;)

@ BlackPoloBM, die gekleurde staven zijn chrome staven die over je deur rubbers heen gaan en voor een luxere uitstraling zorgen, alleen dat gekleurde komt vanwege 't feit dat er nog beschermende folie overheen zit ;)
't zijn dus idd vensterlijsten ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

Gewoonjan, Volledig rondom heeft nog steeds de voorkeur, al denk ik niet dat ze zo'n set snel voor mekaar gaan hebben.. Wrs bestel ik ze binnekort, maar voorlopig zit ik even zonder pc waardoor ik niet online kan shoppe :? Lang leve de ps3 voor het surfen, maar is toch enorm beperkt.. Zou je trouwens de foto van de gemonteerde lijsten hier even kunne posten?? Kan die namelijk niet bekijken op ebay en nu je toch voor sinterklaas aan het spelen bent :lol:

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI $chroef-$murf heeft beslist!!

sure i can ;)
$(KGrHqZ,!loE4ly2IYc9BOMu2IMuyQ~~0_12.JPG

weet alleen niet meer waar ik nou een foto had gezien met de lijsten gemonteerd :oops:

lees alleen net wel dat ze vervaardigd zijn uit 'edelstahl' en niet uit chroomlook plastic.
wat edelstahl precies als vertaling heeft weet ik niet, maar ik vertaal 't even vrijelijk als glanzend metaal ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!