$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Ik neem aan dat da dan wel zonder bodemplaat was? Stick Out Tongue want bij mij is dat met die 205'ers helemaal niet ok voor keuring Stick Out Tongue bij mij ligt die een 5tal cm van de grond...

Op de keuring houden ze rekening met de vaste delen éh yannick, ik ben voor de keuring voor verlaging ook gewoon naar ginder gereden met de bodemplaat.
Natuurlijk met over het plankje te rijden viel dat om en hebben ze op hun buik gelegen met het plankje om te zien of niet door het subframe oid was.
Maar aangezien het door de bodemplaat was was het in orde.



@ Smartie: Idd op het gemak beginnen! Anders rijdt ge binnen de kortste keren u bodemplaat kwijt of u kassen naar de zak oid, eerst wat wennen aan het iets trager rijden over heuveltjes etc. Stick Out Tongue Ansich zouden drempels nog goed genoeg moeten meevallen alhoewel ik met mijn ma haar 6r (niet verlaagd) ook al af en toe raak bij een drempel.
 
Zeker weten!! Ik geef ook aan dat dat mss wat veel is om te starten ;) maar dat zal wel de uiteindelijke zomerhoogte worden ooit :mrgreen: Hoelaag kun je trouwens gaan met de V2? Verder nog bevindingen V2 icm Polo (6R), laat maar komen!!

Grtz
 
Zeker weten!! Ik geef ook aan dat dat mss wat veel is om te starten ;) maar dat zal wel de uiteindelijke zomerhoogte worden ooit :mrgreen: Hoelaag kun je trouwens gaan met de V2? Verder nog bevindingen V2 icm Polo (6R), laat maar komen!!

Grtz

Kijk even in garage bij snowdude, bij hem staat zn v2 vooraan en achteraan op het laagste(hij heeft wel een 35 hoog band dus maakt wel uit uit qua uitzicht), achteraan kan er wel nog de regelpot tussenuit(zowiso doen, dan hangt hij mooi gelijk voor en achter)

Vind het trouwens wel redelijk hoog nog vooraan bij hem dus was op meeting verbaasd dat hij op zn laagst stond, ik heb nl. nog 3 cm schroefdraad over.. zal mss komen doordat mijn veren an wat langer in gebruik zijn ofzo :)
En verdere bevindingen? top comfort Stick Out Tongue
 
Kijk even in garage bij snowdude, bij hem staat zn v2 vooraan en achteraan op het laagste(hij heeft wel een 35 hoog band dus maakt wel uit uit qua uitzicht), achteraan kan er wel nog de regelpot tussenuit(zowiso doen, dan hangt hij mooi gelijk voor en achter)

Mooi gelijk op zn laagste voor en achter dan toch? Kga zeker nog ni compleet plat of al stukken weghalen, eerst zo wat "genieten" :mrgreen:
Verschil voor-achter is ong. 3cm, dan 3-4 cm zakken = -35mm, -65mm.. Lijkt mij haalbaar zonder de set te strippen toch? ;)

Grtz
 
Nee voor en achter gelijk is niet dezelfde zichtbare hoogte voor en achter :) dit komt omdat de polo standaard ook gewoon met zijn gat omhoog staat.. dus om hem gelijk te leggen zal je achteraan altijd lager moeten dan vooraan, vandaar de regelpot er tussenuit.. En dit noem ik echt niet strippen hoor Stick Out Tongue er is geen verschil of je nu zonder of met rijdt buiten dat je achteraan +-1.5 cm(gok) lager ligt en dat je hem natuurlijk dan niet zelf omhoog kan draaien, tenzij je de pot er terug tussen steekt(kan je ook makkelijk zelf, zeker met een nieuwe set want daar zit alles nog heel los en soepel Stick Out Tongue meestal kan je zelfs die pot gewoon met je handen omhoog en omlaag draaien)

Nuja, crauwels neemt echt wel zn tijd om hem te installeren, en je mag genoeg testritjes doen voor het definitief op die hoogte staat zodus :) komt wel goed
 
Yo Smartie heb jij maybe pics van je Xenon? zijkant en voorkant etc?

Donker/overdag Big Grin? let me know

Trouwens mijn LED Stadslichten zijn overleden (ze knipperden elke keer...) dus eruit gehaald en vervangen door Philips Xenon look stadslichten
zondag ging ook mijn Dag Rij Verlichting LEDJES naar de knoppen (OOK knipperen...) dus eruit geflikkerd en weer de originele DRL erin gedaan...het zit niet mee met die ledjes ze sneuvelen al na een paar maanden of half jaartje...voorlopig voor mij geen LED verlichting meer (teveel hoofdpijn man o_O)

Ook één van mijn ledjes in de kentekenverlichting ging knipperen toevallig had ik nog een reserve lampje dus die heb ik snel vervangen...
 
NIce! Zaterdag zit ik hier op het forum om 10uur, ik wacht dan op foto's éh! :lol: Waar besteld?

Da zal wat vroeg zijn makker, we zijn met 2 en ik ga als laatste.. Om je sociaal leven niet te verwaarlozen, ik stel voor dat je iets later terug komt checke voor pics.. Big Grin
Bij Crauwels-Banden besteld + monteren.. Super tot nu toe!! Op minder dan 2 weken zal ze besteld en gemonteerd zijn én voor een degelijke prijs :cool:


Grtz
 
Yo Smartie heb jij maybe pics van je Xenon? zijkant en voorkant etc?

Donker/overdag Big Grin? let me know

Trouwens mijn LED Stadslichten zijn overleden (ze knipperden elke keer...) dus eruit gehaald en vervangen door Philips Xenon look stadslichten
zondag ging ook mijn Dag Rij Verlichting LEDJES naar de knoppen (OOK knipperen...) dus eruit geflikkerd en weer de originele DRL erin gedaan...het zit niet mee met die ledjes ze sneuvelen al na een paar maanden of half jaartje...voorlopig voor mij geen LED verlichting meer (teveel hoofdpijn man o_O)

Ook één van mijn ledjes in de kentekenverlichting ging knipperen toevallig had ik nog een reserve lampje dus die heb ik snel vervangen...

Goede foto's van de xenon heb ik niet alleen dit:







Ik sta rechts met Alpha Platinum White lampen en Citroene staat links met Xenon (zelfde als ik nu heb) Big Grin
Dit is van bijna een jaar geleden en net zoals met de lampen heb ik ook met de leds alleen maar geklooi gehad.. Lampen stuk, leds (nummerplaat) flikkeren en sinds kort ook de led in mn achterlicht in kerstboom-modus Big Grin.. Nummerplaat opgelost tnx to Ger via GTI-modules en lampen vervangen door xenon..

Mijn indruk is dat de leds bij frequent en langdurig gebruik er net zoals cheepy lampen snel de brui aan geven.. Ongeacht goede/dure leds, ze hebben het allemaal.. Dus ofwel gaan voor modules en xenon, ofwel wat extra leds gaan kopen Big Grin

Grtz
 
Lekker bezig! Big Grin
ik ben echt benieuwd wat 't resultaat zal zijn!
vooral met de boa's :mrgreen:
kan ik ff spieken hoe 't eruit komt te zien Stick Out Tongue

Ik denk wel dat het strak zal staan Big Grin Dan hoop ik terug verliefd te worden op mn boa's want ook ik ben getroffen door de velg van mn dromen.. Je weet wel, die velg die je niet mocht zien :cool: Zoizo onbetaalbaar nieuw (toch voor heel lang) maar het zijn die of mn boa's, niets anders..
Staan trouwens strak onder jouw kleurtje ook!! Met wat verlaging.... :mrgreen::mrgreen::twisted::twisted::twisted:

Grtz
 
Ik denk wel dat het strak zal staan Big Grin Dan hoop ik terug verliefd te worden op mn boa's want ook ik ben getroffen door de velg van mn dromen.. Je weet wel, die velg die je niet mocht zien :cool: Zoizo onbetaalbaar nieuw (toch voor heel lang) maar het zijn die of mn boa's, niets anders..
Staan trouwens strak onder jouw kleurtje ook!! Met wat verlaging.... :mrgreen::mrgreen::twisted::twisted::twisted:

Grtz

Haha thanks!
boa's waren niet mijn eerste keus, maar kreeg een zeer verleidelijk aanbod Stick Out Tongue
als ik ooit nog eens de kans krijg om tt rs velgen te bezitten dan doe ik dat denk ik ook wel Stick Out Tongue
maargoed, welke velgen waren dat ookal weer? pics? :lol:

en tjah verlaging.. heeel graag zelfs! maar kheb er de euro's helaas niet voor, anders was de auto al deftig gezet! ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha thanks!
boa's waren niet mijn eerste keus, maar kreeg een zeer verleidelijk aanbod Stick Out Tongue
als ik ooit nog eens de kans krijg om tt rs velgen te bezitten dan doe ik dat denk ik ook wel Stick Out Tongue
maargoed, welke velgen waren dat ookal weer? pics? :lol:

en tjah verlaging.. heeel graag zelfs! maar kheb er de euro's helaas niet voor, anders was de auto al deftig gezet! ;)

Begrijp ik wel, plaag je maar.. Jij twijfelde tussen set of veren toch? Met veren van H&R kun je ook al veel hoor ;)
Verder ga ik jullie en mezelf niet pijnigen met foto's, alleen als ze er daadwerkelijk onder komen Stick Out Tongue Is trouwens niet aan de orde, ik wil eerst de achterzijde afkrijgen :-|

Grtz

edit: hierboven zie je Citroene met H&R veren en mij op oem hoogte
 
Da zal wat vroeg zijn makker, we zijn met 2 en ik ga als laatste.. Om je sociaal leven niet te verwaarlozen, ik stel voor dat je iets later terug komt checke voor pics.. Big Grin
Bij Crauwels-Banden besteld + monteren.. Super tot nu toe!! Op minder dan 2 weken zal ze besteld en gemonteerd zijn én voor een degelijke prijs :cool:


Grtz

Héhé Big Grin Ik kom de zondag wel is koekeloeren! Btw bij Crauwels: let op da em u de bumpstops steekt. Nu meteen gaat dat geen probleem rijden zonder, maar moest nog verder willen verlagen moet de schroefkit er weer uit om die te steken. Die steken samen bij die kit.

Hij heeft de gewoonte om die niet te steken, ik mag mijn schroefkit daardoor ook nog is laten uithalen :(. Moest em die er meteen hebben tussen gestoken had'k niet met geklop van de cardan gezeten omdat die nogal ver inveert.

Maar idd zijn prijzen zijn niet slecht! Big Grin
 
Héhé Big Grin Ik kom de zondag wel is koekeloeren! Btw bij Crauwels: let op da em u de bumpstops steekt. Nu meteen gaat dat geen probleem rijden zonder, maar moest nog verder willen verlagen moet de schroefkit er weer uit om die te steken. Die steken samen bij die kit.

Hij heeft de gewoonte om die niet te steken, ik mag mijn schroefkit daardoor ook nog is laten uithalen :(. Moest em die er meteen hebben tussen gestoken had'k niet met geklop van de cardan gezeten omdat die nogal ver inveert.

Maar idd zijn prijzen zijn niet slecht! Big Grin

Kweni of bij ne KW v2 bumpstops echt nodig zijn zenne?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!