De Eibach Pro veren zitten erop.
Heb nog niet veel gereden (50km) dus kan er nog niet echt veel over zeggen.
Het verlies in comfort valt me tot nu toe echt 100% mee. De stap van 15" naar 17" was veel en veel groter. Daar merkte ik echt dat de auto veel gevoeliger werd op oneffenheden en klinkerwegen. Met de veren vind ik dit eigenlijk nauwelijks erger geworden waar ik wel ietwat bang voor was. Tuurlijk is ie wat stugger als de auto flink inveert maar dat is logisch. Tot nu toe echter niet storend en ik heb het uiteraard wel getest.
Wel merk je dat als je over een drempel gaat dat de schokbrekers minder hun werk kunnen doen omdat de slag gewoon korter is, maar op zich heb ik daar niet veel last van, want het is niet zo dat ze hun werk helemaal niet meer doen. Echter echt vlot over een redelijke drempel rijden zal nu toch ietsje voorzichtiger moeten omdat hij anders op het eind van zijn veerweg komt (maar ook dan raakt er niets heb ik al gemerkt)
Denk wel dat als je vaak met 4 mensen onderweg bent dat het dan misschien hinderlijk zou kunnen zijn, maar dat is bij mij toch zelden het geval.
De auto is echt heel goed zichtbaar een stuk lager als voorheen. Het is nu zeker geen "CROSS"polo meer gelukkig.
Het ziet er echt veel sportiever uit en de wegligging is echt heel erg strak.
Al met al ben ik positief verrast met de Eibach set en ik verwacht dan ook zeker niet dat ik er spijt van krijg.
Heb even snel een wazige telefoonfoto geschoten waar het niet echt super op te zien is maar toch.
Zaterdag krijgt de Polo een polijst beurt en een mooie laag wax. Dan zal ik even betere foto's maken.