Hahaha, het virus heeft jou ook al aardig te pakken dus. Mooi hè, zo'n forum. Eigenlijk moeten ze een ieder die voor het eerst op het forum komt waarschuwen. Het gaat je klauwen met geld kosten. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Martijn6R zei:Zo, vanmiddag een set 17" Mak Iguan Silver besteld.
Liggen die vast klaar voor het voorjaar, al zou het kwa weer ook nu al kunnen, maar dat doe ik maar niet. Mooi nog even de winterbanden eronder laten.
Ik ben benieuwd hoe de polo eruit ziet straks met de 17" inclusief de mistlampen en Higline ondergril. Is nu al een compleet andere auto.
ja, ik weet het. Zo gaat het bij iedereen hier.Martijn6R zei:ow ja, en misschien de mistlampen nog aansluiten haha, daar gaan we weer......
Bas zei:Niet afwachten Looks gaan voor comfort!!
KYC zei:dan zegt die therapeut ik rijd in een Polo GTI Full option en mijn vrouw in een Golf GTI full option :lol: :lol: :lol:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.