Martijn6R - Update Nieuw stuurtje gekocht :: 2009 Volkswagen Polo 6R

Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline

Martijn6R zei:
Zo, vanmiddag een set 17" Mak Iguan Silver besteld.
Liggen die vast klaar voor het voorjaar, al zou het kwa weer ook nu al kunnen, maar dat doe ik maar niet. Mooi nog even de winterbanden eronder laten.

Ik ben benieuwd hoe de polo eruit ziet straks met de 17" inclusief de mistlampen en Higline ondergril. Is nu al een compleet andere auto.
Hahaha, het virus heeft jou ook al aardig te pakken dus. Mooi hè, zo'n forum. Eigenlijk moeten ze een ieder die voor het eerst op het forum komt waarschuwen. Het gaat je klauwen met geld kosten. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline update nr 3

Ja ik weet het en dan te bedenken dat dit de 3e auto is waar ik buiten aanschaf niet teveel aan uit wou geven :roll:

Als echte autoliefhebber kan ik het toch ook niet laten.
Maar verder gaat er toch echt niets aan gebeuren.
Enigste wat nog zou kunnen is dat ik een set eibach pro monteer, maar dat bepaal ik van het voorjaar als ik weet hoe stug de auto is met de 17".

Dus voorlopig ben ik klaar met de polo hahah !!
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline update nr 3

Humor, ik heb precies hetzelfde. Dit is dan mijn eerste auto en ik heb altijd gezegd dat ik er niks aan zou doen en moet je nu eens kijken. :mrgreen:

Maar de velgen komen stukken beter uit met verlaging hoor!! :mrgreen:
 
Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline update nr 3

Martijn6R zei:
ow ja, en misschien de mistlampen nog aansluiten haha, daar gaan we weer......
ja, ik weet het. Zo gaat het bij iedereen hier. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb zelf al aardig wat auto's gehad en nog nooit de gedachte gehad om er iets aan te veranderen. Voor het eerst op een autoforum/MyPolo.nl en daar ga je........ik wil zus, ik wil zo en dit en dat en o ja, die ook nog, pffffffffffff.........dit is ook een verslaving hoor. Kunnen we binnenkort niet in groepstherapie??????? Moet die therapeut niet in een Polo rijden. :shock: :shock: :shock:

En weer on topic... ;)
 
Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline update nr 3

Ik heb het virus helaas al vanaf auto nummer 1 haha.
Maar ik heb er nog steeds hobby aan.

Gisteren de velgen opgehaald. Dat was snel. Woensdag de velgen met vw-kapjes en banden besteld en donderdag al in huis.
Leuk setje en kan al niet wachten totdat ze erop kunnen van het voorjaar.
Ben benieuwd hoe dat loopt en vooral hoe het eruit ziet.

Als het goed bevalt wat betreft stugheid dan leg ik er nog een set eibach pro op maar dat hangt af van het comfort op de 17".
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Re: Martijn6R Polo 6R 1.4 Comfortline update nr 3 (17")

P1030550.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Zo, ben de winter nu zat.
Morgen gaan de 17" onder de polo en dan maar eens wassen en de 1e foto's schieten.

Volgende week is het 1 Maart en dan ook maar gelijk de M3 eens aanmelden en dan mits het weer het toelaat weer eens wat hobby km's maken !


Ik ben eens benieuwd of het echt een cross-polo lijkt met 17" zonder verlaging of dat het nog te doen is, anders moet er toch maar een setje Eibach Pro op mits het niet te stug aanvoelt morgen op de 17".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Verlaagd vind ik zeker mooier, maar deze auto die als familieauto fungeert moet niet te stug worden.
Dus ik wacht even af hoe het comfort me bevalt met de 17" ten opzichte van de 15".
Als dat netjes blijft, dan komt er een setje Eibach Pro op.

Dat zal absoluut veel mooier staan, dat weet ik zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!