Martijn6R - Update Nieuw stuurtje gekocht :: 2009 Volkswagen Polo 6R

Eibach Pro is een veren lijn die het meest gemonteerd wordt.
Er zijn wel meer veren van Eibach maar de Pro kit is gewoon een hele mooie set om optisch te verlagen zonder al te gek veel comfort in te leveren.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Eibach Pro is een veren lijn die het meest gemonteerd wordt.
Er zijn wel meer veren van Eibach maar de Pro kit is gewoon een hele mooie set om optisch te verlagen zonder al te gek veel comfort in te leveren.

En hoe bevalt de set tot nu toe?! Ben nu wel eens benieuwd naar een goede foto hoor!! :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
De set bevalt boven verwachting goed. Er raakt helemaal nergens iets. Het comfort verlies is maar minimaal eigenlijk. De 17" ten opzichte van de 15" was een veel grotere stap terug in comfort als de veren moet ik zeggen. Maar al met al vind ik de 17" en de Eibach Pro set samen nog heel goed te rijden.
Ik heb geen spijt in ieder geval. De auto ziet er echt 100x sportiever en dikker uit met de verenset.

Vandaag is de auto helemaal gewassen, gekleid, gepolijst en 2x gewaxt. Niet normaal hoe hij er nu uit ziet.

Heb nog even snel een paar foto's geknipt met mijn compacte camera. Zal volgende week nog eens echte goede foto's knippen.

Even aanklikken om te vergroten.









 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
wat waren de kosten van het verlagen? ik ben zelf ook opzoek naar eibach veren en te laten monteren. heb naar 3 garages gebeld. maar krijg 3 uiteenlopende bedragen te horen. Dus miss kan jij me vertellen wat het gekost heeft bij jullie, zodat ik een richtprijs heb :)

thanks
 
Eibach Pro, dus dat is voor 25mm en achter 30mm. Auto was voorheen gewoon standaard.
Staat echt veel mooier nu.

Vandaag nog een originele armsteun gescoord, dus die moet er nog even in al weet ik nog niet hoe, maar dat komt wel.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Zo de armsteun zit er al in. Stelt niet veel voor gelukkig.
Beetje prutsen maar zit er nu toch netjes in met alle 4 de schroeven vast zonder de hele tunnel los te halen.

Toch echt wel een hele fijne optie vind ik.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Zo, het is al lang geleden dat ik iets veranderd heb aan de Polo.
Vorig jaar een keer een Highline grille erin gezet en een setje mistlampen met dagrijverlichting erin gehangen puur voor de looks maar nooit aangesloten. Ik moet zeggen dat dat wel gelijk enorm veel doet aan het exterieur want dat zag er niet uit voorheen.

Van de week maar eens een schakelaar geregeld en wat kabels en 2 setjes led lampjes.
Van het weekend met Bas aansluiten :)
Toch wel mooier als het ook werkt.

Aangezien bijna iedere auto wel dagrijverlichting heeft ziet het er straks toch wel weer wat moderner/mooier uit als het allemaal aangesloten is.

Misschien binnenkort nog een keer een ander stuurtje regelen, want dat standaard comfortline plastic stuur is ook niet alles.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Zo, vandaag de mistlampen en dagrijverlichting aangesloten.
De units zitten er al 1,5 jaar in maar nu dan toch maar eens aangesloten en gelijk 2 setjes led erin. Wat een licht komt daar vanaf !!!

Nu ziet de polo er toch weer wat moderner uit.

Ik heb in de garage even 2 slechte telefoonfoto's geplaatst.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!