Dat ben ik ook wel van planff een paar fotokes kieken das mooi voor het forum
fotokes van een stel trotse polo bezitters....
Dat ben ik ook wel van planff een paar fotokes kieken das mooi voor het forum
fotokes van een stel trotse polo bezitters....
Veel beterschap man!doeme, ik word de 9ste geopereerd dus ik zal me moete excuseren.
Vind het wel zeer spijtig, had alle polo's wel een keer wille zien, en is een wrc in actie
Veel plezier allesinds.
Geen idee, maar ik denk dat het allemaal wel zal meevallen zolang we het maar wat kalm houden. Mss weet de organisatie hier idd wat meer van.Mensen van de organisatie van mypolo.
Die meeting aan de Makro mag dit wel? Zou niet graag hebben dat we allemaal een boete meekrijgen naar huis van onze blauwe 'vrienden'
Mensen van de organisatie van mypolo.
Die meeting aan de Makro mag dit wel? Zou niet graag hebben dat we allemaal een boete meekrijgen naar huis van onze blauwe 'vrienden'
Hahaha idd allemaal heel toevallig... De polo is toch 1 van de meest verkochte wagens dus dat komt allemaal heel geloofwaardig overajoh daar krijgen we geen gezeik over net wat woodman zegt gewoon rustig en wat kletsen dan komt alles goed
enne we kwamen elkaar toch allemaal toevallig bij de makro tegen alleen jammer dat tie dicht was whahaha
Ik denk nu niet dat het zo'n vaart zal lopen toch? Trouwens we lopen niet rond hé, we staanJa in sommige streken krijg je gas boete als je met meer dan 3 rondloopt.
Ik denk nu niet dat het zo'n vaart zal lopen toch? Trouwens we lopen niet rond hé, we staan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.