Alles op z'n tijd! staat op het lijstje. Maar ik vind het wel wat hebben zo.. + highline dingetje hahaDat is wel dik hoor!!!
Ik zat zelf ook al te twijfelen om me koplampen te tinten, gaat streeds meer jeuken zo haha.
Persoonlijk vind ik het zilver in je grill nu beetje erg opvallen.
Zal mooier in het zwart zijn denk ik
Thanks!!Leuk dat je al je upgrades bijhoudt in een topic.
Echt een mooie Polo heb je!!
Laten doen door een mede POLO eigenaar. Dmv DM kan ik je in contact brengen! Jongen doet het voor zijn werk, carwrapping, tinten en al bij een reclamebedrijf dus kwaliteitsfolie en een goeie gast.
heeft nog lang geduurd dit vriend!Update:
Remklauwen geel en kentekenplaten met opgelegde letters.. natuurlijk in reclameloze houders! Volgende maand misschien Eibach Pro Kit eronder...
En het is H&R geworden hahaheeft nog lang geduurd dit vriend!
Vette foto, mooie Polo!
Thanks kerel!Vette foto, mooie Polo!
Lol, drie van je mods komen gewoon door zeuren van mijNou nou, een hoop stickers en whatever later.
Ik heb een aantal dingetjes gedaan:
- 6C GTI achterlampen gemonteerd
- Blowoff Valve
- Uitlaatklep ABC Uitlaten
- Getinte 6C koplampen met aftermarket LED (thanks @BlackDiesel )
- Dakkie zwart
- Maxton spoiler op m'n R-Line spoilert
- Spacers 10mm achterzijde
- Remklauwen turquoise
heerlijke mods maatNu aan het kijken naar spacers voor de voorkant, veerpootlagers met wat verlaging & op langere termijn een R-Line achterbumper!
Thanks!!!heerlijke mods maat
GTI achterlampen en verder?Lol, drie van je mods komen gewoon door zeuren van mij
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.