Misschien Xenon-look ? Heb je ook bochtenverlichting ?Iemand nog een idee i.p.v de powerleds andere leds die dienen voor mistverlichting, aangezien er elke x eentje stuk gaat bij mij na 10km te hebben gereden.
Inmiddels al gevraagd bij leveranciers wanneer ze beschikbaar mochten zijn er wordt aangegeven 1,5 mnd.
Voordeel,Goedkopere oplossing en staat ook goed op de Polo ongeacht welke kleur je hebt.
Nadeel, xenon zelf apart aanschaffen, wat gebeurt er wanneer een ledje niet meer functioneert? Helaas niet dagrij geïntegreerd.
Iemand nog een idee i.p.v de powerleds andere leds die dienen voor mistverlichting, aangezien er elke x eentje stuk gaat bij mij na 10km te hebben gereden.
Thnks
E
Dectane geeft aan dat er geen garantie meer op zit als je Xenon inbouwt....De xenon die u later bij deze lampen dient aan te schaffen zal het reguliere lichtbeeld van een halogeenlamp volgen aangezien er een halogeen reflector ingebouwd zit, dus dat moet u en anderen even in acht nemen bij de beslissing om tot kopen over te gaan.
Mocht er een ledje stuk gaan, dan heb ik geen idee wat er gebeurd.
Dectane geeft aan dat er geen garantie meer op zit als je Xenon inbouwt....
Maar met retrofit heb je geen ledjes
Ja oke, maar dan zou ik gewoon een setje originele lampen kopen
Waarom geen garantie als eracher staat (.XENON-Optik-Linse) Is toch een extra optie? (gewoon een pilot setje erin klaar niet)?
Het gaat om het idee, ik zeg niet dat het makkelijker is of dat je het moet doen :lol:
al kan ik begrijpen dat ik die suggestie wekte
Waarschijnlijk kun je ook de kap eraf laten. Dan heb je geen aanpassing gedaan, en niemand die erachter komt.
Heb jaren rondgereden met koplampen zonder het achterste kapje erop wegens Xenon. Afhankelijk van auto en lamptype hoeft dat geen problemen op te leveren. Maar helaas zijn resultaten behaalt in het verleden ook geen garantie voor de toekomstDan krijg je toch vocht in je lamp?
Dit bericht is wel op 1 april gepost....Volkswagen POLO 6R Xenon Stekkers
Vanaf nu leverbaar, Xenon Stekkers voor het inbouwen van originele Xenon koplampen met led in een Polo vanaf 2009. Geschikt voor alle type Polo modellen, ook de bluemotion.
Stekkers worden alleen verkocht indien de inbouw bij ons gedaan wordt.
Met onze stekkers hoeft de BCM (boordcomputer) niet veranderd te worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.