@GewoonJan
m.a.w. die xenon optik lampen van dectane zijn dus een goede alternatief VS. zelfgebouwde retrofits?
volgens mij is het ook best wel mooi met die ledjes!
dus ga je ze ook kopen ? (kun je de retrofits op Ebay verkopen ofzo...)
Maar helaas Dectane niet, die staan bekend om hun niet al te beste kwaliteit!Ehm we zien het wel we wachten het af... Tegenwoordig hebben imitatie products wel degelijk kwaliteit.
Ja, er zou een melding op je dashboard moeten komen. Tenzij de configuratie niet standaard is.Hallo all,
ik heb een vraagje.
Als je koplamp licht voorkant stuk is dan zou er toch een melding in het dashboard moeten komen van dat je lampje stuk is ?
Ik heb een polo bj 11-2009 Model 6r
En is het vervangen van dit lampje makkelijk te doen?
gr,
Erhan
Welk lampje was precies defect ?Maar nou weet ik nog steeds niet of deze gaat branden als er weer een kampje stukgaat. Ze konden het ook niet testen.
Volgens mij staat Lampdiagnose van Dimlicht standaard aan en van Grootlicht standaard uit.
Iedereen met VCDS zou het voor je kunnen checken.
Het gaat om Byte 16:
Bit 4 is voor Dimlicht
Bit 7 is voor Grootlicht
omdat het alleen bedoeld is om te LIJKEN dat er xenon in zit
en als je er xenon in zet, dan moet je waarschijnlijk een gaatje maken om de kabel door te voeren en dat is aanpassen van het product
Kan gebeuren (zegt maurice altijd) heb voorlopig andere prio's Wel heb ik goed nieuws voor diegenen die ze wel wilt hebben.
indien deze op de site voor 14:00 besteld worden kunnen we ze de volgende werkdag bij ons in huis hebben,liggen bij de fabriek op voorraad.
Met vriendelijke groet,
Hey Enzolino!
gaat dit nu over die vernieuwde dectane lampen? ik heb die oude in mijn auto met "audi" ledbalk. trouwens ook met xenon. gewoon gaatje boren in het plastic kapje. kabel er door en gaan met die banaan!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.