Mooie lampen

Voor die extra € 75 ,- ??
Of zit dat al bij de prijs van € 500,- in, in de advertentie staat namelijk:
Voor 50 euro extra, tenminste dat vermelde hij in een mailtje, dus 550 euro, op marktplaats is het 75 euro extra. :shock:
Op marktplaats is het een heel mooi verhaal, past 1 op 1 in alle Polo's maar hij weet dus dondersgoed dat het niet werkt.
 
Met alle respect, maar dat is dus een gevalletje blijf daar maar uit de buurt;)

verschillende prijzen op MP en via de mail...blijkbaar heeft die niet vaste prijzen
de Unit ziet er wel Uniek uit maar je bent wel 200 euro meer kwijt...ik rij al jaren rond zonder Xenon en dat gaat nog steeds prima.

anders moet je even langs die jmf gadget rijden en dan gewoon de lampunits bekijken (maybe even testen?) dan kun je zelf bepalen of je het mooi vind

ik zou zelf gewoon voor de originele dectane lampen gaan...
ik zag in dit topic iemand roepen dat dectane kwalitatief geen goede lampen maakt? waarop is dit kreet gebaseerd? Links?
 
Uh Oh hahaha dit gaan discusies worden! Gewoonjan als ik jou verhalen moet horen en ook dat er geen vaste prijzen zijn durf ik et niet eens aan om naar die Lui Wang te gaan. Ik weet ckr als ik daar voor niks ben heen gereden weer 10 liter kwijt omgerekend 17,20 kwijt ben voor noppes Stick Out Tongue

Ik wacht gewoon op Djaggo die de eerste zal zijn met die dayline lampen, duurt btw wel lang voordat je ze binne hebt waar heb je ze nou weer besteld ;) Ali D of Frits G?
 
ik zou zelf gewoon voor de originele dectane lampen gaan...
ik zag in dit topic iemand roepen dat dectane kwalitatief geen goede lampen maakt? waarop is dit kreet gebaseerd? Links?

Gebaseerd op ervaring met verschillende merken die in Azië worden geproduceerd. Het lichtbeeld is meestal belabberd en binnen een jaar kun je goudvissen in je koplampen stoppen vanwege allerlei lekkages.
Ik heb zelf diverse lampen van grote merken opengemaakt (Hella, Valeo), en ook van mindere merken en dan zie je alleen aan de afdichting al waar de prijsverschillen vandaan komen. Kopers zijn meestal in het begin erg blij omdat ze goedkoop een paar mooie lampen hebben gekocht, maar na een tijdje begint de ellende. Met dit model van Dectane heeft nog niemand ervaring en zal dus blijken hoe het loopt. Maar laat je niet neppen door een Duits/Oostenrijks/Zwitsers vestigingsadres, het spul kom allemaal uit Azië met Aziatische kwaliteitsnormen. Hella zal ook niet meer in Europa produceren, maar die hebben wel een (kwaliteits)naam hoog te houden.
 
Uh Oh hahaha dit gaan discusies worden! Gewoonjan als ik jou verhalen moet horen en ook dat er geen vaste prijzen zijn durf ik et niet eens aan om naar die Lui Wang te gaan. Ik weet ckr als ik daar voor niks ben heen gereden weer 10 liter kwijt omgerekend 17,20 kwijt ben voor noppes Stick Out Tongue

Ik wacht gewoon op Djaggo die de eerste zal zijn met die dayline lampen, duurt btw wel lang voordat je ze binne hebt waar heb je ze nou weer besteld ;) Ali D of Frits G?

Ach ja je weet toch, maar ik baal wel weer want net bericht gekregen dat het tussen 2 en 6 weken nog zal duren pfff
"Habe ich gern in Ruckstand genommen, lieferzeit ca. 2/6 wochen...!"

Melding kregen ze wel eens vaker maar dan leveren ze in twee weken hoop dat het nu weer gebeurd.
 
UFO Backlights Project Done! The one and only Stick Out Tongue Hoop dat morgen een grote dag voor je zal worden GewoonJan

Een grote dag voor mij morgen?
Euh.. wat bedoel je?Stick Out Tongue
Morgen begint wel mijn studie weer, maar denk niet dat je dat bedoelt :lol:
(en als je doelt op die dectane lampen, die heb ik niet besteld en ga ik ook niet bestellen, vind mn huidige set perfect:))
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!