Mooie lampen

Ach ja je weet toch, maar ik baal wel weer want net bericht gekregen dat het tussen 2 en 6 weken nog zal duren pfff
"Habe ich gern in Ruckstand genommen, lieferzeit ca. 2/6 wochen...!"

Melding kregen ze wel eens vaker maar dan leveren ze in twee weken hoop dat het nu weer gebeurd.

@Djaggo,
sorry, ik wil je niet flauw maken maar ik heb gistermiddag even een mailtje gestuurd naar Dectane.de met de vraag of de nieuwste koplampen voor de Polo 6r al uitgeleverd konden worden. Vanmorgen een mailtje terug ontvangen met als antwoord dat het nog minstens zes tot acht weken kon duren. :shock: Nou weet ik natuurlijk niet waar jij ze hebt besteld maar hier word je echt niet vrolijk van. Je hebt ze dus ook al betaald?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Djaggo,
sorry, ik wil je niet flauw maken maar ik heb gistermiddag even een mailtje gestuurd naar Dectane.de met de vraag of de nieuwste koplampen voor de Polo 6r al uitgeleverd konden worden. Vanmorgen een mailtje terug ontvangen met als antwoord dat het nog minstens zes tot acht weken kon duren. :shock: Nou weet ik natuurlijk niet waar jij ze hebt besteld maar hier word je echt niet vrolijk van. Je hebt ze dus ook al betaald?

Pff daar word ik niet blij van vraag me überhaupt af of ze wel komen zeker als er mensen uit Duitsland die er al maanden op wachten ik heb ze gelukkig nog niet betaald want dan was ik al helemaal :mad: geworden... zit nu te denken om het af te blazen en zelf effe naar hongkong te vliegen gelijk vakantie houden :mrgreen: .
Ik krijg een :idea: effe bellen ...
 
Pff daar word ik niet blij van vraag me überhaupt af of ze wel komen zeker als er mensen uit Duitsland die er al maanden op wachten ik heb ze gelukkig nog niet betaald want dan was ik al helemaal :mad: geworden... zit nu te denken om het af te blazen en zelf effe naar hongkong te vliegen gelijk vakantie houden :mrgreen: .
Ik krijg een :idea: effe bellen ...

heb je de tickets al binnen ;)


groeten ger
 
Die Joey Wang van JMF Gadget heeft goud in handen met z'n Aziatische koplampen. Stick Out Tongue Die 500 euro incl montage kan wel eens een koopje gaan worden. Hij is blijkbaar één van de weinigen die de nieuwste Dectane wel kan leveren. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (althans 1 set). Wie gaat ze halen?

Heb hem vandaag nog even gesproken maar dit is zijn enigste set als deze verkocht zijn krijgt hij ook dezelfde van dectane zit jaar garantie op maar als dit de enigste is die hij krijgt wat als er wat mee is krijg je dan een tegoedbon? Of met bijbetaling de dectane lampen die bij hem 350,- gaan kosten.
 
Heb hem vandaag nog even gesproken maar dit is zijn enigste set als deze verkocht zijn krijgt hij ook dezelfde van dectane zit jaar garantie op maar als dit de enigste is die hij krijgt wat als er wat mee is krijg je dan een tegoedbon? Of met bijbetaling de dectane lampen die bij hem 350,- gaan kosten.
Ja klopt, dit is inderdaad de enige set die hij heeft. Ze zijn wel uniek met die angel eyes. Het is mij te ver rijden maar anders zou ik ze best eens willen zien en evt kopen als ze mij zouden bevallen. Moet hij ze er uiteraard ook inzetten en alles werkend maken. Uiteraard wel met die garantie dat als ze binnen het jaar de geest zouden geven ik van hem de nieuwste Dayline koplampen zou krijgen ter compensatie.

Zijn ze echt niks voor jou Djaggo?
 
Ja klopt, dit is inderdaad de enige set die hij heeft. Ze zijn wel uniek met die angel eyes. Het is mij te ver rijden maar anders zou ik ze best eens willen zien en evt kopen als ze mij zouden bevallen. Moet hij ze er uiteraard ook inzetten en alles werkend maken. Uiteraard wel met die garantie dat als ze binnen het jaar de geest zouden geven ik van hem de nieuwste Dayline koplampen zou krijgen ter compensatie.

Zijn ze echt niks voor jou Djaggo?

Normaal zou ik zeggen DOEN!! maar ik vertrouw het niet zo juist omdat hij er maar 1 heeft liggen stel ik zou het doen 2 maanden verder zijn ze kapot of werkt er iets niet, originele lampen verkocht en hij kan ze niet omruilen en ja die dectane zit een lange levertijd op daar sta je dan met je goede gedrag en dan vind ik ze nog veel te duur ook.
 
Normaal zou ik zeggen DOEN!! maar ik vertrouw het niet zo juist omdat hij er maar 1 heeft liggen stel ik zou het doen 2 maanden verder zijn ze kapot of werkt er iets niet, originele lampen verkocht en hij kan ze niet omruilen en ja die dectane zit een lange levertijd op daar sta je dan met je goede gedrag en dan vind ik ze nog veel te duur ook.

als ik je een tipje mag geven, houdt sowieso je originele lampen erbij!
mocht er dan wat mis zijn, dan kun je rustig kijken naar een oplossing enzovoorts ;)
heb ik ook gedaan bij mijn retrofit project (de retrofits zijn namelijk mijn 2e h4 set, de originele heb ik keurig in de kast liggen) :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Djaggo, ik heb nog wel een setje H4 liggen hoor, kan je dan altijd overnemen. :mrgreen:

shit, m'n 999ste berichtje........:roll:

Hahaha ik wacht wel geduldig op de dectane kan ik nog effe sparen heb ook al andere velgen op het oog en zaterdag laten wrappen al met al een dure maand maar bedankt voor het aanbod mocht het ooit nodig zijn :wink:
en wat gebeurt er met je 1000ste berichtje ga je ons dan trakteren bij de McDonalds de 23e? lust wel een burgertje:mrgreen:
 
Sfeerpics, aan de andere kant van de wereld al tijdje leverbaar.
Handig erbij te vermelden: "The low beam works however the DRLs and indicators need to be installed by an auto electrician." aldus de eigenaar. Geen plug & play dus.
14mz0o6-1.jpg


2yo8p3r-1.jpg
2dgm7tw-1.jpg
2wbuv74-1.jpg


Vind het nog steeds niks maar deel het toch maar ff, voor de liefhebbers van VMW ;)
 
Sfeerpics, aan de andere kant van de wereld al tijdje leverbaar.
Handig erbij te vermelden: "The low beam works however the DRLs and indicators need to be installed by an auto electrician." aldus de eigenaar. Geen plug & play dus.
14mz0o6-1.jpg


2yo8p3r-1.jpg
2dgm7tw-1.jpg
2wbuv74-1.jpg


Vind het nog steeds niks maar deel het toch maar ff, voor de liefhebbers van VMW ;)

Ja dit zijn volgens mij ook degene die JMF levert en waar er maar 1 setje van leverbaar is en dus ook niet plug&play aan die angeleyes te zien
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!