Mooie lampen

Nou, daar gaat nummertje 1000.......

Dit zijn dus inderdaad de koplampen die JMF Gadget ook te koop heeft liggen. ik vind het toch wel wat hebben hoor die angel eyes. Joey kan het zo voor je installeren hoor. :mrgreen:

@Houz74, ook actief op Polo6RFreunde?

Wel meer dan Houz74, ook oa Kevin6r Stick Out Tongue
Moet je maar eens goed rond kijken, t verbaasde mij ook nog hoeveel van hier er ook daar zitten :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Wel meer dan Houz74, ook oa Kevin6r Stick Out Tongue
Moet je maar eens goed rond kijken, t verbaasde mij ook nog hoeveel van hier er ook daar zitten :lol:
O ja, Kevin6r ben ik ook al eens tegen gekomen. Er is ook iemand op Polo6RFreude die noemt zich Gewoonjan en komt ook uit Nederland maar die ben ik op MyPolo nog niet tegen gekomen. :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je dat zeker? Hij gebruikt wel steeds deze advertentie voor z'n Aziatische koplampen met angel eyes. Deze stond vorige week ook op marktplaats voor 450 euro en daarna 400 euro en nu dus voor 350 euro. Het is wel een verwarrende advertentie inderdaad. Ik zal voor alle zekerheid even een setje voor me reserveren voor 350 euro. (Voor de nieuwste Dectanes dus hè)


Edit...

je kon hier wel eens gelijk in hebben Djaggo. Nu ik die advertentie nog eens goed doorlees zouden dit die nieuwste van dectane kunnen zijn. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

The price we listed does not come with the HID kit.

If you would like to equip with HID kit please leave a message and we will give you another list for HID.

Of deze:
2010-2012 Volkswagen Polo 6R Xenon LED Daytime Running Angel Eyes Headlight Set | eBay

Installation: Direct fit. (TO BE INSTALLED BY PROFESSIONAL MECHANIC. WIRING IS REQUIRED. BULB OUT WARNING LIGHT MAY BE ON AFTER INSTALLATION. ECU RECODING MAY BE NECCESSARY)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!