Mooie lampen

denk ik wel dat de beetje kenner/liefhebber dat zo doet, maar dat is maar 5%.. :mrgreen:
Vaak maar die blikken van mannetjes in corsa's, astra's, en andere new kids auto's elke keer, volgens mij denken ze dat je er harder van gaat ook :P

maar we gaan weer ontopic ;)

Ondertussen mail ontvangen van dectane, ik vindt wel dat ze nu mogen opschieten!! Wel fijn dat t plug en play is. Zie onderstaand reactie:

Hello good afternoon,
thanks for your interest on dectane.

All information regarding the items is shown in the shop, even also the new developments (items with ** - no stock and no date at the moment). Please check always the description, be sure to match not only for model but also for construction year, even also let me mention that all items are LHD. Please be informed about the shop system, only items with green traffic lights are on stock, as long as the traffic lights are red or yellow, there is no stock. Just let me inform you that the clients can make a preorder in the onlineshop and so once it is available they are the first ones to get the material.

All dayline, dlite, ... items are based on a plug&play system, so it is easy t proceed with the new item but we do recomend always to work with garages or profesionals.

If there is something else let me know please.

Best regards,
Cristina
sales department
Monday to Friday from 9am to 6pm
Dectane GmbH

dectane gmbh / brahestraße 16 / D-04347 Leipzig
tel: +49 341 236800-17 +49 341 236800-0
fax: +49 341 236800-00
www.dectane.de / info@dectane.de / cristina@dectane-group.com

Amtsgericht Leipzig _ HRB 18482 _ Geschäftsführer: Henning Gruhl

Please when replying, leave all previous correspondence. This will allow us to follow up a faster to the subject in question

Ja haar zinsconstructie trekt in de helft van de zinnen op niets,fout woordgebruik etc, dat viel me gewoon op als ik het door las :) maar zoals ik al zei het is gelukkig geen copy paste van google translate dus het valt nog goed mee ;)

per 30 jan. zijn deze koplampen ook te verkrijgen via NL-POWER Zwolle.. Ik wacht nog even ermee totdat ik ze in het echt gemonteerd op een 6R zie..

prijs daar 249 euro

Als ik het doe dan pas ik he zodanig aan dat de LEDS in de koplampen DRL worden en de DRL in bumper bij de mistlampen de stadslichten worden...

Oke nice!! Wat we dus moeten doen is ff naar zwolle blazen en vervolgens gewoon aangeven gaarne passen.. Voordat ik koop! Ghehe op youtube staat wel een mooie filmpje met een demonstratie van hun lampen...

Hmm.. wat mij betreft kan 't niet snel genoeg 30 januari zijn :roll:
Ik wil ze namelijk nou wel eens gemonteerd zien!

Zit ze zelf namelijk ook serieus te overwegen aangezien er geen ombouw bij nodig is van de kabel set en ik het reflector beeld van m'n huidige xenon zat ben (voor mijn gevoel verblind ik soms m'n mede weggebruikers, nog steeds geen geknipper gehad btw!).

Maargoed, als ze er echt als kerstmis verlichting uitzien dan wordt t balen voor mij :lol:

(btw de specs van nlpower zien er wel goed uit, h7 voor 't dimlicht en h1 voor 't grootlicht, dus absoluut niet verkeerd als je 't mij vraagt :mrgreen: )

VW  6R  1.2TDI 
Ben ik mij van bewust dat 't geen drl zijn ;)
als stadslicht of drl maakt 't me niet zoveel uit, zolang 't er maar niet uitziet als een zielig balkje van 'oh daar moest ook nog wat omdat 't "leuk" is' ;)

maar hier staat toch echt dat er h7 in 't dimlicht zit ;)
verwees er ook al naar in m'n vorige post.

btw nlpower is ook de eerste site waar ik lees dat er h7 in 't dimlicht zit hoor, voor de rest lees ik ook alleen maar dat er h1 in zit.
'T staat ook alleen maar vermeld op de site van dectane zelf, dus snap 't heel goed dat er wordt gezegd h1 ;)
Al hoop ik natuurlijk wel dat er h7 in 't dimlicht zit :mrgreen:

Maar buiten dat, ik wil eerst foto's zien van die lampen gemonteerd op een polo voordat ik überhaupt besluit ze al dan niet te kopen ;)

VW  6R  1.2TDI 
Weet je zeker dat dit die lampen zijn?

en sja het zijn geen LED-lichten dus ze zullen gewoon als witte lampjes branden...ziet er maybe sjonnie uit...ik weet het nog steeds niet...

BlackPoloBM zei:
Oke mensen, ik ben getuige van deze lampen.

Twee dagen geleden zag ik een Polo met deze lampen rijden.

In eerste instantie reed ik op de A4 richting huis en zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een Audi wannabe ledlampen.

Het viel gelijk op dat de lampkleuren zeker niet in de buurt komen met de Audi strips.

De lampem zagen er van ver echt kermisachtig uit.

Ik dacht eerst dat dit vast een hele oude auto is met zelfgemaakte ledstrips.

Toen kwam deze auto dichterbij en haalde mij in.

Het was een grijze Polo 6r met deze lampen erin.

Het zag er zo goedkoop en kermisachtig uit.

Not done!

KYC zei:
Weet je zeker dat dit die lampen zijn?

en sja het zijn geen LED-lichten dus ze zullen gewoon als witte lampjes branden...ziet er maybe sjonnie uit...ik weet het nog steeds niet...

ghehe, dat dacht ik ook al nadat ik wat verder had gelezen op andere fora 8-)
Maar ik ben idd ook een beetje bang voor de sjonnie look, al blijf ik wel stiekem hopen van niet :lol:

VW  6R  1.2TDI 
Ze hebben 2 versies van dit soort lampen he.. de gewone dayline is die dat jullie bedoelen maar ze hebben ook de d-lite versies, die zijn iets duurder maar is wel echte drl, met gedeeltelijke dimming van de drl bij aanzetten dimlicht etc

EDIT: Oops na even checken op dectane site hebben ze blijkbaar hun 6r lichten nog geen update gegeven naar hun nieuwe systeem, raar want voor de 9n3 zijn ze wel al tijdje verkrijgbaar

Inmiddels rijden er een aantal rond met de koplampen van dayline :

20120215142755-1.jpg

6744235b045f9f8ee77324383f5a8218cd_large-1.jpg

53c0709953a9fb02402541018bc2081637_large-1.jpg

9bf192121c0c3d1f4e9c4e657943c6bc7b_large-1.jpg

Ik vind het juist wel iets :p
ben alleen nog wel benieuwd hoe die led balk er 's nachts uit gaat zien ;)
maargoed, die lampen gaan er voor mij niet meer komen, heb m'n ombouw projectje al :lol:

VW  6R  1.2TDI 
Hoi Jan,

Ik vind zelf de zwarte dayline uitvoering wel mooier dan de zilveren. Die doet in mijn optiek iets goedkoop aan.

Heb jij al foto's geplaats van jouw projectje als eindresultaat. Zag wel jouw bik en hakwerk hahaha maar ben benieuwd naar de onthulling haha.

Hoi Ferry,

Als t goed is maak ik komende de lampen af ;) (financiën spelen voor mij een grote rol :lol: )
En als t eindresultaat daar is, weet dan zeker dat er ook meteen foto's op t forum komen! :D
En ietsje later een how to ervoor ;)

VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!