Mooie lampen

Haha dat knipperlicht vind ik wel stoer gedaan! Verder dan dat, geen angel eyes voor mij :lol:
Btw zou t moeilijk zijn om dat voor elkaar te krijgen ( die knipperlichten) en dan bedoel ik dus alleen dat alles door t plexiglas verlicht wordt ;)

VW  6R  1.2TDI 
Gelukkig ben ik niet de enige die er ook zo over dacht!

v6outx-1.jpg

Ik vind chroom beetje goedkoop staan en dat booskijk effect is weg omdat ze de bovenste gedeelte wat normaal zwart is ook chroom hebben gehouden..

En zwart is mooier maar toch.. Te donker lijkt het op de foto's... Denk toch maar de projectors ga proberen in me originele H7 koplampen...

Haha, met de nadruk op ruimte! Lijkt net of ze voor een ander model zijn gemaakt, dit sluit echt voor geen meter aan rondom. Nu nog even wachten op de eerste meldingen van lekkages. Dectane staat niet echt als kwaliteitsmerk bekend helaas.

Zoveel ruimte ertussen vind ik het nu ook weer niet hoor, bij mijn 9n3 zit er standaard al zoveel ruimte tussen koplamp en motorkap... vergeet niet dat dit een enorme closeup is he... Op de andere foto's van iets verder getrokken lijken ze wel goed aan te sluiten

ik blijf toch van mening dat ik wat meer foto's nodig heb en iemand van de forum uitgebreid een review van doet...
Zijn deze niet diefstal gevoelig? zometeen zijn je lampen eruit gejat dat zou erg lelijk zijn :(

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!