Vind ik ook de meest interessante optie!Nu retrofit tot de mogelijkheden behoren zou ik eerder daarvoor kiezen, zonder leds dus.
vandaag bi-xenon koplampen besteld :-o
Beste mensen!
Ik heb de dayline koplampen inmiddels ook in mijn Polo zitten! Heb de chrome genomen en staat echt netjes.
Maar ik zit met 2 problemen, ik krijg de stelmotor van de hoogteregeling niet overgezet en mijn medeweggebruikers worden verblind door de spiegeling van het licht op het chroom ! Iemand een oplossing?
Wat is het probleem met overzetten van de motoren? Op een Duits forum zag ik dat er losse plastic houdertjes worden meegeleverd waarin de kogel van de stelmotor moet vallen. Dat houdertje moet je kennelijk in je koplamp schroeven, want er worden ook schroefjes meegeleverd.
Deze lampen zijn er nu ook met al ingebouwde motoren, maar dan zijn ze ineens veel duurder.
Beste mensen!
Ik heb de dayline koplampen inmiddels ook in mijn Polo zitten! Heb de chrome genomen en staat echt netjes.
Maar ik zit met 2 problemen, ik krijg de stelmotor van de hoogteregeling niet overgezet en mijn medeweggebruikers worden verblind door de spiegeling van het licht op het chroom ! Iemand een oplossing?
en nu een filmpje op youtube Iedereen geeft aan dat t simpel is maar is dat wel zo???
dat is nog best simpel hoor HakanC
die dingen moet je van de zijkant naar het gat toe draaien (voor valeo) en dan kun je ze zo uit de statische bevestiging halen.
aan de reflector zit nog een kapje dat over het bolleje zit, maar die kun je door links of rechts te bewegen met de stel motor er ook zo uit krijgen.
en voor de bedrading aan de bovenkant kun je de stekker er zo uit plukken
Deze lijken volgens mij meer op de originele GTI Xenon lampen, mijn voorkeur zou meer naar de zwarte uitgaan.Van de nieuwe versie van de Dectane-lampen staat nu ook een foto online: https://www.dectane.de/product_info....html&XTCsid=0fc22872f9df93ee5f665cd87413ae9a
De LED-strip is korter en de stelmotoren zitten er al in.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.