Mooie lampen

Ik ben mijn oorspronkelijk H4 Bluemotionlampen aan het ombouwen, dus met retrofit xenonprojectors erin. Die lampunits had ik toch nog liggen en op Marktplaats leveren ze niks op. Dus met de verfbrander aan de gang geweest en inmiddels is 1 lamp open. Deze week komen de projectors, dus dan kan ik kijken of het wat wordt. Het is wel een k*tklus, wat een rotzooi is die kit die ze gebruiken.

@Gewoonjan

Retrofit ...is dat niet wat RodeBM zegt...een handmatige klus waar je je lampen moet ombouwen?
lijkt me best een kut klus...en zeker niet goedkoop (als je bijv. iets sloopt) kan je de H4 lamp unit wegflikkeren.

dr5naw-1.jpg

263zuz7-1.jpg

ehm.. hij sluit gewoon netjes aan :P de units zijn ook bedoeld voor polo's 2010+ en dat is bij deze te zien :) ik vind ze prachtig :D

Laatst bewerkt door een moderator:
het ziet er niet echt mooi uit, audi lichten bestaan uit 1 stuk light. Hier zie je de afzonderlijke lampjes alweer zitten dat is gewoon nep!
Dat geldt ook alleen maar voor de aller-, allernieuwste Audi's. Die van één jaar of ouder hebben ook afzonderlijke lampjes, alleen wel meer dan in deze lampen.
Ben persoonlijk niet zo van de LED-jes, daarom ook geen af-fabriek Xenon besteld.

jammer dat ze niet passen in m'n opel
Met een beetje goede wil en een gezonde dosis geweld... :twisted:

Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Tja, cheap of niet cheap ik find het unieker en mooier uitzien dan de huidige vw leds (waar iedereen mee rijdt) Ik zeg niet dat het verkeerd is :P (als ik ooit een nieuwe polo zou bestellen zou ik zeker niet voor de vw variant units gaan, want de koplampen komen met deze look beter tot hun recht, ik vind die leds inclusief xenon projectors van vw er niet echt boos uit zien terwijl de units op het plaatje hierboven er wel boos uit zien :P Don't be mad & graag geen kritiek :P "mijn mening". Wat in dit geval wit is blijft voor mij wit en zal niet rood worden :D:D:D:D

finecandyheart-1.jpg

Amen :)

Ik vind de originele koplampen ook echt om te kwijlen maar deze kijken inderdaad een stuk agressiever en dat spreekt mij ook meer aan :)
Maar helaas heb ik nog geen 6R :(

Ik deel de mening van Enzo, de lijn van de leds spreekt mij ook meer aan dan bij de orginele variant. Nu retrofit tot de mogelijkheden behoren zou ik eerder daarvoor kiezen, zonder leds dus.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!