MotorTemperatuur nergens te zien

Waar is dit dan te vinden?

Er wordt steeds gezegd dat er geen temp.meter in de instrumenten combi zit maar ik heb een foto gevonden van een NIET GTI combi waar (denk ik) de voltage wordt weergegeven.
Iemand een idee hoe je die dan zichtbaar maakt?
 

Bijlagen

  • 041_vw_polo_comfortline_3drs_buitentemperatuur.jpg
    041_vw_polo_comfortline_3drs_buitentemperatuur.jpg
    17.3 KB · Weergaven: 138
Tussen de dagteller en de brandstofmeter. TRA --,- V Aangezien de foto is gemaakt zonder dat de motor draait wordt er geen waarde weergegeven (denk ik). maar als de voltage zichtbaar kan worden gemaakt denk ik dat er meer functies in de combi zitten.
 
waar heb je die foto gevonden? lijkt me eerder een soort systeemcheck ipv een uitleesmogelijkheid, beetje net als mijn DSG die "P/N->----" aangeeft op die plek als ik hem wil starten in Drive
 
@Jan



Ik heb zelf nog niet kunnen testen jammergenoeg. :(

Kijk, dat is iig resultaat! Maar heeft hij nog iets geconstateerd zoals de coolant en de olie temp dat ze hetzelfde zijn? Zoals ik had op die foto? (langere formule was toen eigenwijs, kortere leek hetzelfde)

En dat geeft niet WJs, al snap ik wel dat jij t ook graag live wilt zien;)
Hoe is t nou met je rug?
 
VW  6R  1.2TDI 
Dit is hoe ik het zie net effe een fototje gemaakt
ik zie dat ik zo ook nog effe moet tanken :roll:

Haha, dat had je idd toen al laten zien!
Is wel echt vet handig, maar helaas voor ons hebben de meesten niet een dergelijke radio in de wagenStick Out Tongue
Dus proberen we met een hoop geklooi enz via torque de juiste weergave te krijgen:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
@ PoloDave

waar heb je die foto gevonden? lijkt me eerder een soort systeemcheck ipv een uitleesmogelijkheid, beetje net als mijn DSG die "P/N->----" aangeeft op die plek als ik hem wil starten in Drive

Op deze website:
Auto.nl - Nieuwe Volkswagen Polo 1.2 TSI 66kW Tech Comfortline BlueMotion kopen - Bekijk specificaties Volkswagen Polo

Staat op het tabblad Foto's

Ben zelf nog wat aan het "prullen" geweest maar kom op die plaats in de display niet verder dan:
- Totaalstand km
- Snelheid in mijlen per uur
- KM tot aan volgende onderhoudsbeurt

Iemand anders nog een idee?
 
daar ben ik ook wel benieuwd naar!

en ik ook

gaat dat kasje op de stekker waar je je polo mee kan uitlezen met de vag com?

Heren, Djaggo heeft een aftermarket radio, dus als jullie dezelfde weergave willen hebben op je radio, dan zul je óf dezelfde radio moeten kopen, óf een radio kopen die dezelfde functie heeft:mrgreen:

En wat betreft de obd aansluiting, deze radio sluit daar niet op aan, maar zit wel verbonden me het canbus netwerk waardoor de radio een ping kan sturen naar de bcm/ecu en deze dan dus de gevraagde waarden terug stuurd in een reactie op de ping;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Misschien Torque gebruiken in Djaggo's auto, dan kun je de waarde's checken.

Zou idd een goede optie zijn, al is dat voor mij om 'even' te checken toch wel een heule reis:lol:
Allicht een leuk ding om een keer te doen op de M&G als we het dan nog niet opgelost hebben en Djaggo er is;)
(Of ik moet zelf helemaal gek worden van dat gedoe en gewoon gaan voor een omgezette mfa+ teller:lol:)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!