Navigatie SD kaart RNS310 v6

Sure, Installeer Miro: Miro - Free, open-source music and video player.
Dan open Miro en klik op "sources" linkerkant scherm. Bij URL vul in: Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The galaxy's most resilient BitTorrent site
Gebruik de piratebay om te zoeken naar muziek, films en......kaarten. Zoek op amundsen of RNS310.
BTW ik heb zelf de RNS310. Heb 315 uiteraard niet geprobeerd. de 315 werkt volgens mij ook weer iets anders.

Suc6

Bedankt voor je uitleg Ghoogendijk, echter vind ik alleen V4? kan dat kloppen of kijk is alsnog verkeerd?
 
Bedankt voor je uitleg Ghoogendijk, echter vind ik alleen V4? kan dat kloppen of kijk is alsnog verkeerd?

V4 (2012) is de nieuwste die te vinden is voor de RNS310. Vanaf dat jaar zijn ze overgegaan naar verkoop van alleen nog maar SD-kaarten.

Alleen de CD's waren te kopiëren, de SD-kaarten niet. Voor de RNS315 hebben ze vanaf de introductie alleen maar SD-kaarten gehad.
 
V4 (2012) is de nieuwste die te vinden is voor de RNS310. Vanaf dat jaar zijn ze overgegaan naar verkoop van alleen nog maar SD-kaarten.

Alleen de CD's waren te kopiëren, de SD-kaarten niet. Voor de RNS315 hebben ze vanaf de introductie alleen maar SD-kaarten gehad.

Ja, dat klopt: ik heb hier zelf alle V4 kaarten Europa landen kunnen vinden en geen V5. Als dat alleen op SD te krijgen is, wordt het lastig.
Voor mij niet zo'n probleem om dan iets verouderde kaarten te hebben. Ik heb dan altijd nog Tom-Tom op mijn IPhone.

Gr, Ger
 
RNS is toch enkel voor de sier?
Ik zet hem altijd uit zodat ik een mooi zwart scherm heb welke precies de juiste tijd altijd laat zien, in mooie wit oplichtende cijfers :oops:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Sure, Installeer Miro: Miro - Free, open-source music and video player.
Dan open Miro en klik op "sources" linkerkant scherm. Bij URL vul in: Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The galaxy's most resilient BitTorrent site
Gebruik de piratebay om te zoeken naar muziek, films en......kaarten. Zoek op amundsen of RNS310.
BTW ik heb zelf de RNS310. Heb 315 uiteraard niet geprobeerd. de 315 werkt volgens mij ook weer iets anders.

Suc6

Zijn oude kaarten. Staat wel op V4, maar na downloaden blijkt het V2 uit 2010 te zijn.
 
Het kost je 200 euro, ongeveer. De rest mag officieel niet.

Je kan ook een nieuwe Polo kopen met nav; dan zijn de updates gratis. Denk wel dat dat wat duurder is dan die 200 euro voor een nieuwe SD-kaart bij je dealer.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
ik heb 9 maanden geleden V6 gekocht via een aanbieder op internet. 149 euro betaald. De verpakking zat nog in de seal, prima.
Daarna op diverse manieren VOOR dat ik de SD kaart in de auto plaatste een kopie gemaakt.... Maar helaas. Dit werkte niet.

Nu blij met V6, helaas geen andere forumleden blij kunnen maken.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!