Aangevuld! M
issen er nog kleuren etc? Laat het ons weten!
Glacier blue? En alle andere kleuren nog niet weergegeven?
Btw zou dat ook niet type afhankelijk gemaakt kunnen worden of is dat echt een flink werkje?
VW
6R
1.2TDI
Aangevuld! M
issen er nog kleuren etc? Laat het ons weten!
Glacier blue? En alle andere kleuren nog niet weergegeven?
Btw zou dat ook niet type afhankelijk gemaakt kunnen worden of is dat echt een flink werkje?
Inderdaad, en nu ook de uitvoering erbij.Als het goed is wordt alle garage info nu uit DTO gehaald.
Cool! Geen dubbele invoer meer nodig dus!
Bij het bolletje "Algemeen" zie ik bij veel mensen bij "Land" dat er een plaatje (van de landvlag?) ontbreekt. Enig idee waarom?
Land was geen verplichte invoer, moest 'm ook later nog ingeven.Cool! Geen dubbele invoer meer nodig dus!
Bij het bolletje "Algemeen" zie ik bij veel mensen bij "Land" dat er een plaatje (van de landvlag?) ontbreekt. Enig idee waarom?
Land was geen verplichte invoer, moest 'm ook later nog ingeven.
Heb ook FF, zie wel de landvlaggen voor diegene die het ingevuld hebben.
In FF zie ik nog steeds geen vlaggen, wel een omschrijving (bijv. Nederland bij jou).Gebruik je toevallig FF? Johan had dit ook enkel in FF
Hee mods, klopt het dat als je naar MyPolo - gaat je niet uitkomt bij home maar bij nieuws? Is dat nieuw, heb ik wat gemist ?
Ik mis nu de lijst van de laatste 20(?) posts, dat gebruikte ik eigenlijk het meest. Kan ik die lijst/dat overzicht nu nog ergens terug vinden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.