Ja dat klopt! Is even een experimentje, wat vinden jullie ervan? Bevalt het niet kan ik het zo terug zetten, maar vind het zo zelf wat minder rommelig en nieuwste forum reacties staan tegenwoordig toch @forumhome.
* Voor die gene die niets opvalt, even cache legen en dan nogmaals de homepage bekijken.
Ik mis nu de lijst van de laatste 20(?) posts, dat gebruikte ik eigenlijk het meest. Kan ik die lijst/dat overzicht nu nog ergens terug vinden?
Is dat begin schermpje met de laatste 20topics weg? Heb de hele site doorzocht maar kon het niet vinden
dit is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer was wel makelijk en een stuk overzichterkijker ( denk dat het wel veel meer mensen jammer vinden )
groeten ger
Is het niet beter om een minimum aantal posts te eisen voordat iemand iets te koop zet? Bijv 25 of 50 ofzo?
Maak je geen gebruik van het overzicht op het forum zelf Ger? Hier kan je aangeven of je 5,10,20,30,40 topics wil zien.
De oude pagina is nog actief maar staat niet meer in het menu, mochten jullie over twee weken nog niet te spreken zijn dan kan ik hem er wel weer tussen zetten, maar soms is het gewoon gewenning.
Eerst keek ik elke dag op mypolo,maar nu het startscherm weg is,alleen als ik veel tijd heb.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.