Ik heb gewoon het oude scherm hoor jongens !!! Vind het in forum niet perse fijner werken.
MyPolo - Dé Polo website van Nederland
Dat is het vooral inderdaad, na een paar dagen begin ik te wennen om eerst op forum te klikken om de laatste berichten te zien, alleen is dat een klein blokje in de hoek van de pagina dus.. Het is een beetje de 'opmaak' en lettertype enzo die het wat lastiger/minder prominent maakt, al werkt het wel. Wat me daarnaast opvalt is dat wanneer ik op bijv. het werk even kijk en ik dus niet ingelogd ben, de topics waarvoor je ingelogd moet zijn zoals garages niet in de recent-lijst verschijnen, terwijl deze er op de homepage eerst wel tussen stonden. Zo kon je snel zien of er daarbinnen iets nieuws is gezegd waardoor ik toch even snel zou inloggen.. Niet om te zeuren, absoluut niet, ik vind het fantastisch wat jullie doen, maar puur bedoeld als delen van mijn ervaring!
Eerst keek ik elke dag op mypolo,maar nu het startscherm weg is,alleen als ik veel tijd heb.
Ik wil niet zeuren hoor maar toch effe mijn mening geven
Ik vond het juist verfrissend dat dit forum niet zoals alle andere forums zijn en dat als je naar de website kwam gelijk het overzicht kreeg zonder eerst ergens anders op hoefde te klikken daarnaast vond ik het ook erg leuk dat je naast het overzicht de foto vd maand en de photoshop foto vd maand zag misschien dat je rondom het overzicht die banner er boven zou kunnen zetten van die polo (flash?)
Ik wil niet zeuren hoor maar toch effe mijn mening geven
Ik vond het juist verfrissend dat dit forum niet zoals alle andere forums zijn en dat als je naar de website kwam gelijk het overzicht kreeg zonder eerst ergens anders op hoefde te klikken daarnaast vond ik het ook erg leuk dat je naast het overzicht de foto vd maand en de photoshop foto vd maand zag misschien dat je rondom het overzicht die banner er boven zou kunnen zetten van die polo (flash?)
Goed bezig, Maik!
Nog een opmerking/vraag over de FvdM: "vroeger" kon je de desbetreffende foto's ook in groot formaat opvragen, nu - volgens mij - niet meer. Daarnaast zie je ze enkel in het "brievenbus"-formaat op de homepage. Is dat aan te passen?
wat misschien ook wel leuk zou zijn is, is een zoekfunctie in het topic zelf of garage.
zodat men bij een topic dat uit veel pagina's bestaat (vb 50) men kan intypen wat men zoekt (vb subwoofer etc..) en dat de zoekfunctie dan zoekt waar dit woord gebruikt is, op welke pagina of dergelijke. Omdat het soms echt veel werk is om de pagina's te doorlopen om te zoeken waar dat nu net stond.
ps: weet niet als dit het topic hiervoor is om dit te plaatsen, maar vond niet echt meteen het gepaste topic hiervoor daarom bij deze mijn excuses als het ergens anders moet staan
mvg sid
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.