WiZZiEJP
Bekend lid
Speed dependent volume control ... en ik wens je alle succes met zoeken .Pff. Hoe noem je deze optie in het engels?
Volkswagen
Polo AW Highline R-Line DSG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Speed dependent volume control ... en ik wens je alle succes met zoeken .Pff. Hoe noem je deze optie in het engels?
Precies, ik schrok me ook dood toen ik mijn faders helemaal naar achteren had gezet. Ik ben zelfs naar de garage geweest om te zeggen dat die speakers niet goed aangesloten waren, ik hoor immers alleen maar hoge tonen op de achterste speakers....Rosinveld, ik begreep je mening hoor, zeker als je van een standaard audiosysteem afkomt. Alleen, als je nu je fader eens helemaal naar achteren zet... schrik je dan ook niet een beejte? Ik dacht letterlijk dat ze stuk waren
Uiteraard, voorin, klinkt het prima, maar niet te hard zetten... dan gaan ze vrij snel overstuur (maar wederom, spreek ik uit overgang van Seat-sound naar Beats-audio).
Verder natuurlijk Kei trots op mijn auto!!!
Exact, met de fader helemaal naar achteren ben ik me rot geschrokken. Alleen maar hoge tonen. En bij de garage beweerden ze allemaal dat dit zo hoort. Na die opmerking heb ik echt naar cameras gezocht omdat ik dacht dat ze mij in de maling namen.Ook sinds bijna een week bezitter van een GTi met beats, maar wat valt dat inderdaad tegen. Met de fader op de achterboxen lijkt het inderdaad of je
geen boxen hebt zitten of dat ze stuk zijn.
Zat er al in maar zoals ik het nu beluister, weet overigens niet hoe een ''standaard audio'' systeem klinkt in de AW, snap ik niet dat ze hier extra geld voor durven te vragen, ik had er toch wat meer van verwacht...
Klopt alleen achter klinkt het echt ruk. Lijkt alsof iemand zijn koptelefoon hard heeft staan..Precies, ik schrok me ook dood toen ik mijn faders helemaal naar achteren had gezet. Ik ben zelfs naar de garage geweest om te zeggen dat die speakers niet goed aangesloten waren, ik hoor immers alleen maar hoge tonen op de achterste speakers....
Exact, met de fader helemaal naar achteren ben ik me rot geschrokken. Alleen maar hoge tonen. En bij de garage beweerden ze allemaal dat dit zo hoort. Na die opmerking heb ik echt naar cameras gezocht omdat ik dacht dat ze mij in de maling namen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.