Tja wat wil je voor zo'n luttel bedrag; ik ben blij dat ik het er bij kreeg en er niet voor heb gekozen
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je dan ook niet vertellen wat er met de verschillende sliders aangestuurd word? inplaats van alleen wat sliders op je scherm te toverenIs het iemand al gelukt om via VCDS aanvullende geluidsinstellingen voor het Beats audio systeem te installeren? Ik heb het idee dat de boxen te veel bas proberen te maken, wat de subwoofer zou moeten doen.
Het is mij gelukt om extra equalizer sliders toe te voegen zoals 'subwoofer' zodat bass van de speakers lager kan en de subwoofer hoger ingesteld kan worden, maar het systeem lijkt daar niet op te reageren.
In principe doe ik dat, ik programmeer het systeem dat er uitgebreide instellingen zijn voor het externe soundsysteem. Bij SKODA's kun je op die manier SKODA Surround instellen. Dat werkt perfect. Ik hoopte op een vergelijkbare manier extra settings voor het beats systeem te krijgen, tot nu toe zonder succes.
Ikzelf heb een Polo van 2010....Pioneer SPH-DA230DAB, standaard speakers voor, zelf speakers achter gemonteerd van het merk .... (moet ik ff opzoeken), en een Pioneer subwoofer TS-WX130 da....klinkt en bonkt super! Zonder vervorming!
O ja...ik ben 52 en gek op trance....dus geluid is echt niet leeftijdgebonden.
Misschien kan je proberen om het snelheidsafhankelijk volume uit te zetten. ik merkte dat dit namelijk de bass erg beinvloede.Nouja, ik ben bij de dealer teruggeweest met de mededeling dat ik echt teleurgesteld was over de kwaliteit van de beats audio. Hij kon zich daar helemaal niet in vinden, maar met de equalizer op neutraal, iets meer dan half volume gaat het geluid vervormen, zowel radio als bluetooth audio.
Hij heeft toen bass op een kwart gezet en volume iets terug, maar goed ik verwachtte er veel meer van. In de beschrijving verkopen ze het als high end audio installatie en dat is het echt niet. In een engelse review noemden ze de zin uit een nummer van Dr. Dre zelf "you hear the bass from the trunk when I'm on the block", nou echt never niet. Zolang je geluid tot een kwart opendraait is het nog wel te doen, maar op de snelweg wil je het al snel wat harder en dan vervormt het aan alle kanten.
Dit in combinatie met een trekhaak aangeschaft die er niet op kan zonder Rline te beschadigen, een highline met executive waar dingen als parkeersensoren niet eens standaard zijn, maakt mijn nieuwe polo nog niet echt een toppertje. Kom van een Seat Leon ST met wat extra's die uiteindelijk goedkoper was, eeuwig zonde.
Ik las elders hier dat beats een goede naam zou hebben op koptelefoongebied.
Maar ook daar is een goede naam iets anders dan goede geluidskwaliteit.
VW heeft gewoon een goede deal met beats gesloten om een hip publiek aan te trekken, niet vanwege de geluidskwaliteit.
Alles naar zijn prijs; voor dat bedrag kun je ook niet al te veel verwachten natuurlijk. En dan is "beter dan de standaard speakers" lijkt mij ook de meest juiste kwalificatie.Precies wat je zegt.
Heb het bij iemand gehoord in een AW en oke het was beter dan de standaard speakers, maar voor het bedrag van de optie zal ik liever zelf iets in bouwen (laten doen aangezien ik een ei ben in alles).
Heeft iemand dit bij de Polo AW al gevonden hoe je dit uit kan zetten? Of ik lees eroverheen of ik ben blindMisschien kan je proberen om het snelheidsafhankelijk volume uit te zetten.
Ik weet bijna zeker dat de AW deze optie niet heeft, althans anders ben ik óók blindHeeft iemand dit bij de Polo AW al gevonden hoe je dit uit kan zetten? Of ik lees eroverheen of ik ben blind
Pff. Hoe noem je deze optie in het engels? Ik ga dan googlen of het met odb uit geschakeld kan worden.Ik weet bijna zeker dat de AW deze optie niet heeft, althans anders ben ik óók blind
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.