Nomen est omenBas moet je niet horen maar voelen!
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nomen est omenBas moet je niet horen maar voelen!
Ja, op Duits forum gevonden en wat contra intuitief. Het komt het best tot zijn recht wanneer je de equilizer wat verder naar achter zet, ter hoogte van de helft van de achterstoelen zo'n beetje.Ik ben ook erg benieuwd naar jullie equalizer instellen bij het Beats audiosysteem. Iemand de optimale instelling al gevonden?
Heb m'n Polo nog niet eens ontvangen maar vrees dat ik ook iets aan de beats aan ga passen... Wat was je kwijt? Mooi dat het gelukt is!In mijn vorige Polo (6R) had ik een Pioneer 4*50W autoradio en Pioneer TS-WX77A aktieve sub van 200W. Dus ik was verwend
Helaas bleek de Discovery autoradio van de AW1 geen aux of sub-out te hebben. Allemaal geintegreerd tegenwoordig zonder aansluitingen of documentatie erover. Aangezien geen mogelijkheid om mijn oude vertrouwde sub aan te sluiten heb ik na overleg met de dealer, die erg zn best heeft gedaan om enige info van de importeur te krijgen (want naast beats was er ook nog een “volkswagen sound system”), gekozen voor beats.
Na 3 maanden proberen te wennen aan het geluid was voor mij de maat vol. Ik heb door een autoshop het beats systeem eruit laten halen. Dat moest er ook uitgeprogrammeerd worden (speakers van extern naar intern) enzo. Het heeft best lang geduurd en we hebben van beide kanten veel geduld moeten hebben, maar nu is de oorspronkelijke DSP dus vervangen door een Audiotec-Fischer PP-62DSP inclusief mijn oorspronkelijke sub en getuned. Kost wat (...) maar oooo wat ben ik blij. Had ik maar nooit beats gekozen (maar dan had ik dus losse tweeters moeten regelen) en gelijk dit. Onvergelijkbaar. Heerlijk. Beats een discotheek op wielen? Laat me niet lachen. Heel tevreden inclusief geluid van telefoon en navi, wat ook nog ff flink puzelen was.
Mwa, wellicht verdient ie volgende keer wel aan iemand. Als ik over paar maanden behoefte aan heb vraag ik wel aan je voor het adresje€1100. excl. de sub die ik dus al had. Ja dat was even “biting the bullet”. De beats van de AW1 bleek dermate van de 6R te verschillen dat het een persoonlijke erekwestie werd. Het is gelukt maar ik vrees dat de autoshop er niet aan heeft verdiend. Maar nu weet ‘ie dus hoe het moet
Mwa, wellicht verdient ie volgende keer wel aan iemand. Als ik over paar maanden behoefte aan heb vraag ik wel aan je voor het adresje
Ik had net als J_V zegt wel meer verwacht van deze optie. En ik heb het ook getest met de fader en je bent je geluid inderdaad kwijt!
Heel bizar, enig idee wat hier de reden van kan zijn?
Komt best geluid uit (voorzijde) maar als je hem ff hard wil zetten moet je een beetje opletten helaas.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.