Noel
Lid
Tnx Starsky, ik ben er zelf erg blij mee mijn vriendin wat minder die schrikt zich dood bij elke drempel en is bang dat we niet meer op vakantie kunnen hahahaDik! Staat erg netjes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tnx Starsky, ik ben er zelf erg blij mee mijn vriendin wat minder die schrikt zich dood bij elke drempel en is bang dat we niet meer op vakantie kunnen hahahaDik! Staat erg netjes![]()
Ziet er goed uit!
Met mijn lage R-line bumper moet ik al opletten bij stoepranden, maar de jouwe is extreem.
Mijn mistlampkappen, ondergrill, zwaard en bovengrille ga ik binnenkort plastidippen, vind ze nu te grijzig.
Daar heb ik ook last van hoorIk had, toen ik zonder verlaging reed, ook al dat ik moest oppassen bij parkeergarages, stoepranden en sommige steile drempels! Het is inderdaad uitkijken geblazen de voorbumper hangt voor mijn gevoel een pak dichter bij de grond dan een gewone 6r of gti bumper.
Inderdaad, en dan ook meteen die verkeersdrempels verbieden.Super met de verlaging! Zou verplicht moeten zijn!![]()
Dit maar eens proberen, ruikt in elk geval erg goed en laat de velgen mooi glimmen
Velgen gaan in de winter misschien in de verkoop, als ik een mooi setje 3sdm 0.06 of iets tweedeligs kan vinden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.