Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
(huidige modellen)
Clio RS: 200pk Polo GTi 180 PK En veel trager dan de RS
Clio GT: 120pk Polo Rline 90/ 105PK en trager dan de GT
Jij hebt het net verkeerd om
@NOEL je doet het goed ik zie details die enzo ook zn r-line had ga zo door![]()
@NOEL je doet het goed ik zie details die enzo ook zn r-line had ga zo door![]()
Jammer man ! Moet je zeker een module hebben voor leaving home ! wat ga jij aanpassen ?Ik heb wel een kabel in bestelling, maar woon niet in de buurt. Er is vast wel iemand die zo vrij wil zijn om t in te stellen lijkt me. Leaving home is trouwens sowieso niet mogelijk bij een Polo. DRL dim ook niet, dat wordt dan DRL uit bij knipperlicht. Tot slot kan ook ramen dicht bij regen niet... Van de genoemde aanpassingen ga je wel plezier hebben![]()
mijn auto is helemaal kapot, zie mn topic. Ik heb ook bijna alle instellingen die je noemt ingestelkd. Brake assist, xds, DRL bij knipperlicht, beep bij lock etc...Jammer man ! Moet je zeker een module hebben voor leaving home ! wat ga jij aanpassen ?
sorry zie nu pas dat je r line hebt mooi ding !!! wil presies zo achterbumper!!![]()
Mochten jullie ze niet kunnen vinden, zie wel eens op Instagram achterbumper aanzetdelen voorbij komen. Ik denk dat deze van Rieger zijn ze lijken bijna precies op die van een R-line.Dan ben je niet de enige. Hahaha
Ik heb 12 versie, heb hier op werk wel een CD speler. Rip hem zelf dus wel. Thx iig!Wobblekid ik heb de software wel voor je, helaas niet de nieuwste maar dan kun je wel eerst aan de gang
Mocht je er belang bij hebben stuur me dan maar ff een pb met je email adres.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.