Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 8j met 185/35 maar ik moet eerlijk zeggen het rijd niet mega lekker je moet oppassen met hoe hard je door bochten gaat is best vervelend.
Ik zou voor 195/40 gaan
Staat erg dik! Was er maar een R-line pakket voor de GTI...
Ja van mij had de GTI wel dikker gemogen. Dikkere wielkasten ofzo. Kijk naar andere merken, daar is de GTI echt een totaal andere wagen. Neem bijvoorbeeld de Clio RS.
Offtopic, euhh nee? Precies andersom. De Clio RS 200 is namelijk even snel als mijn GTI. (GT is het R-line gebeuren; Renault Megane GT line bijv. etc)Nu haal je twee dingen door elkaar. De GTI versie van Renault heet de GT. En de R-Line versie die Renault maakt van de Clio heet de RS
Ontopic!
Nu haal je twee dingen door elkaar. De GTI versie van Renault heet de GT. En de R-Line versie die Renault maakt van de Clio heet de RS
Ontopic!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.