starsky
Voormalig Admin
Super mooie velgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag was het zover de velgen lagen klaar in Belgie om opgehaald te worden ! Vanochtend vroeg de auto ingestapt en 4 uur later was ik weer thuis.
Op de terugweg reed ik achter een audi RS6 MTM wat een beest is dat zeg, helaas door het gewicht van de Rotiform in de achterbak kon ik m niet bijhouden
Als het weer het toelaat ga ik ze even passen onder de auto![]()
Dat ziet er goed uit !nog even een schroefset en hij is af.
Laat de zomer maar komen haha !
Dik!! Goeie ET-waarde!
Wel platte bandjes hoor....
ja ga maar voor 195/40 17 staat al inderdaad genoeg getrokken vooraan valt de velg wel samen met de kas dus moet je mee opletten ik heb mijn kassen laten rollen en nu raken ze net niet, ondertussen is dat stuk waar je schroef zit voorje bumpers bij elkaar te houden afgebroken want daar raakte hij eerst nog constant. achteraan raakt hij niet.
ik zelf rij met 185/35 als daily maar puur alleen om zo laag te kunnen rijden mss dat ik ook ga overwegen om 195's te nemen als de mijne versleten zijn want mijn velgen staan inderdaad xtreem getrokken
Klopt maar het oog wil ook wat natuurlijk en hoog met ern dikke band vind ik persoonlijk niks. Bedankt voor de tip rollen dan maarkassen rollen kost rond de 30euro per kas. afdraaien velg gaat niet, er zit niet genoeg vlees aan om te laten afdraaien je moet toch minsten een 5tal mm, mss 4mm max nog hebben en het hart aan de binnenkant is z'n 6 a 7mm dus dat is niet de moeite. nu stel, je zegt ik verlaag hem niet zo heel fel bv maar een paar cm. dan heb je geen problemen, dan zou je zelfs 205/40 erop kunnen leggen, had ik eerst onder de mijne liggen alleen heb je dan zo wat meer band en dat vond ik niet zo mooi maar het rijdt wel comfortabeler als 195/40. zelfs 215 zou erop gaan dan en dan heb je je velg bijna niet meer getrokken. het is maar hoe laag je hem legt en hoe comfortabel je de auto nog wilt hebben
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.