Oproep: Post hier byte 18 van je Polo 6R

Kijk helder en duidelijk!

Heb je meer info over oem xenon 41.
Wat het doet?
Byte 18 geeft aan welke verlichtingsconfiguratie je hebt en hoe deze verlichting zich dient te gedragen.
Verder is het trial and error. Als je iets wil wijzigen, altijd na die tijd de juiste werking van al je verlichting rondom testen in alle standen van de lichtschakelaar.
 
41= OEM Xenon
61= Dit was standaard op mijn Bluemotion, waarschijnlijk is dit voor H4
65= Dimlicht aan laten met Grootlicht (na H4->H7 wissel)
67= Dit is standaard op wat luxere Polo's, waarschijnlijk is dit voor H7
Ik heb een highline met H7 units, ik moet dus op bit 18, 67 invoeren. Moet ik dan de coding nog opslaan, of komen de opties dan gelijk te voorschijn?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Schop Big Grin
Ik heb een setje bi-xenon units weten te bemachtigen. Deze ga ik van de week monteren, is het voldoende als ik op byte 18 41 invoer, of moet er meer gebeuren?
Inderdaad, Byte 18-> 41 en soms is het voldoende als je: (Byte 16-> 1F en Byte 19-> 0F)
Zo was het bij mijn BM uit 2012, maar elke auto kan anders zijn.

Als je Bi-Xenon set Canbus is, dan zul je nog minder (misschien niks) hoeven programmeren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!