Pluskabel trekken Polo 9N3

Re: waar naar binnen ??????

Je kant rechts naar binnen ;)

Je komt dan achter je dashbord kastje uit. Je hebt wel een lange ± 50 cm lange en dunne stok nodig met een scherpe punt om door de rubbers heen te prikken.

Plaatje bij het praatje. Ik heb hier zoals je ziet ook mn kabel naar binnen gaan.
[resize=500:12q1t4u3]http://img21.imageshack.us/img21/9937/ingang.jpg[/resize:12q1t4u3]
 
Re: Ingang, waar naar binnen ??????

Jawel ;) Kijk maar eens aan de andere kant van de auto (bestuurderskant, daar zie je de kabel van de motorkap opening lopen. Daar kun je ook een dunne leiding bij trekken. Die gaat via dezelfde rubbers.

Links en rechts is gelijk bij de polo.
 
Wilde eigenlijk geen nieuw topic hiervoor openen dus maak even gebruik van dit topic :cool:

Ik heb mijn Polo gekocht waar de kabels al lagen... Onder de motorkap de kabel weer in die plastic huls gedaan... En achter mijn subwoofer aangesloten + kabel voor versterker, die dunne?
Alleen jammer genoeg doet ie het niet..... De kabels die er al lagen waren een stuk dikker dan die ik voorheen had in mijn Civic. Kan het daar aan liggen?

Anders is het vast zeker lastig trouble shooting met deze info :roll:
 
Onder de motorkap zat die rode kabel met zon plastic 'tube'... Die heb ik gewoon weer aangesloten. Die lag los omdat er op dat moment geen sub was aangesloten.

Kan het zijn dat de kabels te dik zijn voor de versterker? Ik kan maar 20% van de kabel vastdraaien in de openingen namelijk.

Foto's komen Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!