Pluskabel trekken Polo 9N3

Nee, we hebben geen van beiden een BlueMo. Maarre.....je mag uiteraard ook onze kant opkomen hoor...Ons maakt het nix uit! Als jij maar weer een beetje fatsoenlijk geluid in je wagen hebt ;) We willen je graag helpen.
 
Zwijndrecht, bij Rotterdam :).

@Polootje: Das al erg aardig aangeboden! Alleen straks is de zekering eruit geknald bijv. en dan rijden jullie of ik 240km om dat te constateren hahaha
 
Bas zei:
Jissus, dat had ik niet gedacht. Heb je er een fotoke van gemaakt??

bij deze de foto's er van

meter-1.jpg

meter1-1.jpg

de blauwe slang is van de meter
meter2-1.jpg

meter3-1.jpg

meter4-1.jpg

meter5-1.jpg

meter6-1.jpg
 
@Polootje is het nog mogelijk dat je foto’s kunt plaatsen van ‘de doorgang in het zijscherm’?

Ik zit hier momenteel ook erg mee te klooien. Wil net als vele anderen een subwoofer installeren maar kan geen gat vinden voor de power kabel.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!