Ja je hebt gelijk. Nja, alleen maar beter....Die wat ik had gezegd is volgens mij van de 15/15mm verlaging....
Ik heb de veren trouwens binnen en er zitten 4 aluminium stelringen bij (ronde ring met inbus stelshroefje)....Heb je die er bij nodig?
Ik heb een polo gti 6r en wil deze ook graag verlagen want de standaard hoogte lijkt achter bijna op een pickup.
Nu vroeg ik me af waar de grens ligt tussen comfortabel, sportief en oncomfortabel rijden.
Wellicht heeft iemand hier misschien een antwoord op, ik begrijp uit de reacties dat het ook erg belangrijk is
welke veren er worden aangeschaft. Hierbij wil ik het liefst voor de eibach veren gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie tips en eigen ervaringen
Daarnaast vraag ik me ook af wat beter is voor wat sportiever rijgedrag. Voor comfort is de polo in eerste
instantie niet aangeschaft kun je dan beter een verlagingsset nemen of een schroefset?
Zijn de veren die jij verkoopt hier toevallig 25/30 van eibach? had het in het verkoophoekje zien staan en was sowieso al geinteresseerd.Als ik het zo hoor kan je het beste voor de 25/30 veren van eibach gaan, deze staan een stuk sportiever en je auto wordt iets stugger maar niet oncomfortabel
Ik heb een polo gti 6r en wil deze ook graag verlagen want de standaard hoogte lijkt achter bijna op een pickup.
Nu vroeg ik me af waar de grens ligt tussen comfortabel, sportief en oncomfortabel rijden.
Wellicht heeft iemand hier misschien een antwoord op, ik begrijp uit de reacties dat het ook erg belangrijk is
welke veren er worden aangeschaft. Hierbij wil ik het liefst voor de eibach veren gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie tips en eigen ervaringen
Daarnaast vraag ik me ook af wat beter is voor wat sportiever rijgedrag. Voor comfort is de polo in eerste
instantie niet aangeschaft kun je dan beter een verlagingsset nemen of een schroefset?
Ik heb een polo gti 6r en wil deze ook graag verlagen want de standaard hoogte lijkt achter bijna op een pickup.
Nu vroeg ik me af waar de grens ligt tussen comfortabel, sportief en oncomfortabel rijden.
Wellicht heeft iemand hier misschien een antwoord op, ik begrijp uit de reacties dat het ook erg belangrijk is
welke veren er worden aangeschaft. Hierbij wil ik het liefst voor de eibach veren gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie tips en eigen ervaringen
Daarnaast vraag ik me ook af wat beter is voor wat sportiever rijgedrag. Voor comfort is de polo in eerste
instantie niet aangeschaft kun je dan beter een verlagingsset nemen of een schroefset?
500 kg aan bagage Is wel serieus veel voor een Polotje...
Als je hem verlaag zit je zoizo op zijn aanslag rubbers te veren met zo veel gewicht.
Zou er dan eerder hulp veren onder zette
18-ers? Welke bandenmaat ga je daar opleggen? Ik heb nu 215/40r17 maar wat houd je dan nog over in 18 duims? Daar kan je ook niet mee naar de keuring. Ik ben van plan om in de toekomst 215/45 te leggen maar dat mag eigenlijk ook niet...Bedankt voor de reactie heren. Naderhand besef ik me dat het eigenlijk max 300 is wat ik erin heb gegooid zonder dat mensen achterin zaten. Dus dat zal wel goed komen dan hopelijk. Zodra het setje binnen is met mijn nieuwe 18'ers zal ik wel een foto plaatsen.
18-ers? Welke bandenmaat ga je daar opleggen? Ik heb nu 215/40r17 maar wat houd je dan nog over in 18 duims? Daar kan je ook niet mee naar de keuring. Ik ben van plan om in de toekomst 215/45 te leggen maar dat mag eigenlijk ook niet...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.