Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En nu je motorruimte schoonmaken ziet er niet uit
Schiet die dan beter omhoog? Of gewoon voor de sier [emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2 staat mooier dan 1. En omhoog schieten doet hij nog lang niet gelukkig!
De veer had ik zo gevonden maar ik had moeite met dit ding te vinden:
Op ebay kon ik er wel een paar vinden maar verzenden niet of heel duur naar NL...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
gewoon doen... stukje dichterbij R-Line exterieur. Dakspoilertje, velgen, schijfremmetjes...
Er is ook een R-Line diffuser zonder uitsparing voor de uitlaat
Ik moet binnenkort toch op voor de 30k beurt, zal even informeren naar de mogelijkheden en kosten.gewoon bij de dealer halen, moet wel een r-line achterbumper bij
Bump...
Sorry, ik zoek echt al maanden het web af naar een R-line dif. zonder uitlaat uitsparring.
Waar ben jij deze ooit tegen gekomen als ik vragen mag?
Ik heb al de dikste maat banden er onder zitten en dat ziet er al dik uit, maar een diffuser achter zou het helemaal afmaken.
Eigenlijk zocht ik gewoon een opzet stuk, helaas bestaat dit naar mijn weten niet.(ja ben heel simpel, moet niet te moeilijk zijn).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.