Polo 6r - bvs

2 staat mooier dan 1:mrgreen:. En omhoog schieten doet hij nog lang niet gelukkig!

De veer had ik zo gevonden maar ik had moeite met dit ding te vinden:

8fe9f7bc0fcd71cbba3f565384886c8c.jpg


Op ebay kon ik er wel een paar vinden maar verzenden niet of heel duur naar NL...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Daar kwam ik ook al achter inderdaad. Ik hoop, dat die op een golfje zitten. Mijn plan is even morgen langs de sloop te gaan, en te kijken naar een golfje 4. Hier komt de gasveer namelijk vanaf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Aha, alleen de gasveer dus. Als ik een kogelbout en gasveer heb, kom ik al een heel eind. Desnoods maak ik zelf wat.

Gaat iemand nog een mooie how-to maken? ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
gewoon doen... stukje dichterbij R-Line exterieur. Dakspoilertje, velgen, schijfremmetjes...

Er is ook een R-Line diffuser zonder uitsparing voor de uitlaat

Bump...
Sorry, ik zoek echt al maanden het web af naar een R-line dif. zonder uitlaat uitsparring.
Waar ben jij deze ooit tegen gekomen als ik vragen mag?
Ik heb al de dikste maat banden er onder zitten en dat ziet er al dik uit, maar een diffuser achter zou het helemaal afmaken.
Eigenlijk zocht ik gewoon een opzet stuk, helaas bestaat dit naar mijn weten niet.(ja ben heel simpel, moet niet te moeilijk zijn).
 
Volkswagen  Polo 6C (2017)  1.0 TSI 95PK 
Bump...
Sorry, ik zoek echt al maanden het web af naar een R-line dif. zonder uitlaat uitsparring.
Waar ben jij deze ooit tegen gekomen als ik vragen mag?
Ik heb al de dikste maat banden er onder zitten en dat ziet er al dik uit, maar een diffuser achter zou het helemaal afmaken.
Eigenlijk zocht ik gewoon een opzet stuk, helaas bestaat dit naar mijn weten niet.(ja ben heel simpel, moet niet te moeilijk zijn).

Ik heb ze meerdere malen voorbij zien komen op Marktplaats... maar bij de dealer kan ook nog


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!