Polo 6R: Hallo allemaal!

Mikie

Bekend lid
549
380
93
Hallo allemaal! :)

Nieuw lid hier en al een jaartje in het bezit van mijn Volkswagen Polo 6R 1.2BM. Viel meteen als een blok voor dit model toen ik hem bij de autogarage zag staan!
Altijd mega zuinig op geweest en deze zomer nog een polijst beurt laten doen. Enige klotige is dat je in de zon allemaal nog oppervlakte krasjes ziet (meen dat het hier ''swirls'' word genoemd?) die ik nog weg moet laten halen. In ieder geval zaten er al dikke sloffen op Big Grin (ben helemaal weg van deze velgenset!)

Verder zou ik mijn Polo nog eigenlijk willen upgraden met R-line bumpers en xenon/led lampen. :)

VW-Polo.jpg VW-Polo-achter.jpg

Thanks guys! Hoop een leuke tijd tegemoet te gaan hier! Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
hartelijk welkom, wees er zuinig op en pas op dat je niet besmet raakt met het 'forum virus'! ;)
Thanks! Zie dat je uit Zwitserland komt? Kom er zelf ook vandaan :) . Nou het virus is al toegeslagen vóór het forum. Zit in de twijfel om hem in te ruilen tegen deze Volkswagen Golf 6 GTD (exterieur & interieur. Motor is 1.6 TDI)

Verkoper wil mij nog €8.000,- bieden voor mijn 2011 Polo 6R Comfortline met 118.000km. Géén flauw idee wat de mijne nog oplevert of waard is eigenlijk.

lb8b9b81e798251ba3db4d152fa85bd0cf.jpg lb9d7e7465bf214c19fa8b23f63b59a1e8.jpg lb9f0f9bb41106b655729296675c083fb6.jpg
 
Mooie wagen, mooie velgen, heb ik ook, als wintervelgen (16 inch variant) :) welkom. Wat betreft de golf, hij kan 8k voor jou polo geven maar hij kan ook 15k voor de golf vragen en dat is hij zeker niet waard. je kunt een echte GTD voor ongeveer 15k al vinden.
Hmm dat is dan weer minder ja! Hij vraagt €15.950,- voor de Golf 1.6 met GTD pakket. Auto is van 2012 en heeft net 100.000km gelopen. Wat zou een reële prijs zijn denk je? Zat te denken aan de €14.500,-?
 
Hmm dat is dan weer minder ja! Hij vraagt €15.950,- voor de Golf 1.6 met GTD pakket. Auto is van 2012 en heeft net 100.000km gelopen. Wat zou een reële prijs zijn denk je? Zat te denken aan de €14.500,-?
Mooie kilometerstand, ook mooie bouwjaar, echter moet je heel erg oppassen bij zulke "GTD" paketten, of deze auto niet een schade auto is geweest of parallel is geimporteerd. De vraagprijs ie iets aan de hoge kant. Ik zal ook meer in de richting van 13 14k te denken.

EDIT: POTJANDORIE Het is ook een import :) Nu kun je je ook afvragen of de kilometerstand niet teruggedraaid is...Nou ja, het hoeft niet persé. Ik heb mijn wagen op 100k gekocht in 2014, bj 2009...Import in 2010.
 
Laatst bewerkt:
Mooie kilometerstand, ook mooie bouwjaar, echter moet je heel erg oppassen bij zulke "GTD" paketten, of deze auto niet een schade auto is geweest of parallel is geimporteerd. De vraagprijs ie iets aan de hoge kant. Ik zal ook meer in de richting van 13 14k te denken.

EDIT: POTJANDORIE Het is ook een import :) Nu kun je je ook afvragen of de kilometerstand niet teruggedraaid is...Nou ja, het hoeft niet persé. Ik heb mijn wagen op 100k gekocht in 2014, bj 2009...Import in 2010.
Ja dat vind ik ook altijd zo lastig! Wat dat betreft heb ik echt een gruwelijk hekel aan occasions Stick Out Tongue en zeker met een import geschiedenis. Je moet in dit soort gevallen dus op de blauwe ogen van de verkoper vertrouwen zucht... Stick Out Tongue
 
ziet er niet gek uit. hoop dat je er meer geluk mee hebt dan ik had Stick Out Tongue

Grote water test komt zo Stick Out Tongue met mn broer de autos doen!

6cbf245224a9d256e6f82f1e260f7019.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!