iichel
Exclusive lid
ik zou het zelf wel doen, je kunt evt eens kijken wat de winkelier aanraadt ivm dopjes die erop zitten. misschien kun je een combinatie vinden die werkt ![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zou het zelf wel doen, je kunt evt eens kijken wat de winkelier aanraadt ivm dopjes die erop zitten. misschien kun je een combinatie vinden die werkt![]()
Die op de achterkant zitten (2 grote 3 kleine)
Die op de achterkant zitten (2 grote 3 kleine)
nee die schroeven zijn voor de koplamp afstelling, denk dat hij die twee bedoelt waardoor je de lamp kan vervangen.
kijk eens op je originele koplampen, daar zitten van die rubbertjes met een 90 graden bocht, die zijn voor de ontluchting.
Zoiets moet hier ook op zitten.
dat kan het probleem zijn, water erin gesijpeld, maar geen ontluchting om het vocht kwijt te raken
Ja, had op Me golf 3 een setje van fk, nooit last gehad
vocht vreters er in voor tijdelijke oplossing?
De eerste dagen zul je condens zien in de koplampen. Dat is heel normaal. Mijn oem xenon koplampen hadden de eerste dagen/weken last van condens. Daar is nu niets meer van terug te zien. het betrof wel een beetje condens bij de knipperlichten. Ik weet niet hoe extreem jou geval is...
Ja, bij mij was het iets minder maar dit ziet er in ieder geval niet dramatisch uit. Ik zou zeggen hou het even in de gaten en mocht het nooit weggaan en erger worden, dan is er wel wat aan de hand.
Thanks iichel! Dus die zullen nog potdicht zijn. Aangezien condens zich voordoet onderaan de lampen zal ik de onderste moeten opendraaien/eraf klikken?nee deze doppen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.