Polo 6R: Hallo allemaal!

Die op de achterkant zitten (2 grote 3 kleine)

Zijn dat die schroeven?

130633a860ef4d0e00660b23e6e8e87b.jpg

nee die schroeven zijn voor de koplamp afstelling, denk dat hij die twee bedoelt waardoor je de lamp kan vervangen.
kijk eens op je originele koplampen, daar zitten van die rubbertjes met een 90 graden bocht, die zijn voor de ontluchting.
Zoiets moet hier ook op zitten.

De eerste dagen zul je condens zien in de koplampen. Dat is heel normaal. Mijn oem xenon koplampen hadden de eerste dagen/weken last van condens. Daar is nu niets meer van terug te zien. het betrof wel een beetje condens bij de knipperlichten. Ik weet niet hoe extreem jou geval is...

De eerste dagen zul je condens zien in de koplampen. Dat is heel normaal. Mijn oem xenon koplampen hadden de eerste dagen/weken last van condens. Daar is nu niets meer van terug te zien. het betrof wel een beetje condens bij de knipperlichten. Ik weet niet hoe extreem jou geval is...

Aah okee, ben benieuwd dan. Condens zit meer onderin de koplampen en knipperlichten.

Hier pics:

db6320b63be88293a1252e2b3ce100ea.jpg

37c7085a5860262e2c6b347eb0c22b3d.jpg

973ebeac271a38b1c9e75d6675275ea0.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!