Mikie
Bekend lid
lol, dan heb ik weer wat te doen van het weekenddenk meer een kwestie van trial en error
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
lol, dan heb ik weer wat te doen van het weekenddenk meer een kwestie van trial en error
denk meer een kwestie van trial en error
hoogte afstellen is sowieso handig als je nieuwe koplampen hebt
yep, je kunt hoogte dimlicht, hoogte groot licht en links/rechts dimlicht bijstellen.
Nice, kan ik nog een vakantie meepakkenLaat aub je lampen in de garage afstellen, straks land er een boeing voor je op de weg!
Hmm volgens mij heb ik je wel eens zien rijden, zie niet vaak (sterker nog niet eerder dan toen) BM's met Xenon lampen namelijk en ik herinner me een zwarte BM met LED DRL en 17 inch wielen. Weet alleen niet meer waar, volgens mij op de kempenbaan t.h.v. viaduct A2/N2.
Woon zelf in Veldhoven tegenwoordig en in dat geval heb ik je wel vaker gezien dan
Oh shit nu moet ik grappen gaan maken over Eindhoven...
Witte wè zonne driehoek meej zon hert deurop betekent? Dagge nie te hert meugt raaie...
En d'r is nou ôk een bord mi un Duitsen herder d'r op. En dè betekent: hier meugde wir wâ hèrder!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.