Polo 6R: Hallo allemaal!

denk meer een kwestie van trial en error :p

Oh btw, als ik die dopjes ga doen moet ik dan mijn linker licht ook bijstellen? Zit nu links een soort vierkant achtige vorm in

dfaf94a107c33f7eb9429934e3c691b8.jpg

Hmm volgens mij heb ik je wel eens zien rijden, zie niet vaak (sterker nog niet eerder dan toen) BM's met Xenon lampen namelijk en ik herinner me een zwarte BM met LED DRL en 17 inch wielen. Weet alleen niet meer waar, volgens mij op de kempenbaan t.h.v. viaduct A2/N2.

Volkswagen  Golf 7 R 
Haha nice! Ja daar kom ik vaak langs ja! kom uit die regio dus zou zomaar kunnen :). Volgende keer claxoneren we elkaar, doen we ergens een bakkie :p
Hmm volgens mij heb ik je wel eens zien rijden, zie niet vaak (sterker nog niet eerder dan toen) BM's met Xenon lampen namelijk en ik herinner me een zwarte BM met LED DRL en 17 inch wielen. Weet alleen niet meer waar, volgens mij op de kempenbaan t.h.v. viaduct A2/N2.

Overigens was er een meet en greet in Eindhoven (op 5min rijden vanaf hier) dus die opkomst zal je nog wel tegen vallen @iichel;P

Volkswagen  Golf 7 R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!