Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Nee is zo gedaan hoor radio eruit bakje onder de radio eruit bovenop dir bak eruit en de bekerhouder en kaarthouder eruit paar torx schroefjes en je heb hem in je handen! Half uurtje en hij zit erin!

En bedankt!

De audi wielen gaan weg en begin volgend jaar naar iets nieuws kijken!

Even nog een paar foto's

3dn2.jpg
s1jn.jpg

ehbw.jpg

Ook nog gele lampen in de koplampen gedaan vind ik toch wat leuker dan de xenon die iedereen verblind!
eopx.jpg

Hahaha met die oz futura's richt ik meer schade aan hoor haha!
En ik vind de oz superturismo een mooie velg maar niet voor mij.

weet iemand een goede schroefset waar je echt plat mee kan want ik wil wat lager nog van voor maar hij gaat gewoon niet platter en om nou op 1 stelring rond te gaan rijden vind ik een beetje kansloos!

Heb nog een set ta technix veren liggen die zijn korter maar ik twijfel of die lager gaan als ik ze op de vmaxx poten doe!

En ik wil volgend jaar wat dingen nog aan de polo doen.

nu vroeg ik me af of jullie nog wat leuke ideetjes hadden die ik eventueel zou kunnen doen aan de polo!?

ben er ook nog steeds niet uit wat voor velgen ik wil gaan nemen want op marktplaats word steeds minder aangeboden omdat je er nu voor moet betalen en ze vragen de laatste tijd allemaal de hoofdprijs voor de velgen ik twijfel om gewoon op deze te blijven rondrijden maar dan moet ik zoiezo 2 nieuwe voorbanden want deze zijn al bijna versleten! getrokken banden is leuk maar het slijt ook lekker hard merk ik wel haha! en al zou ik dan deze velgen houden zou ik ze wat af moeten draaien en laten opknappen of mischien een ander kleurtje of zeggen jullie van hou deze kleur? Ik twijfel er echt aan want vind het een hele dikke velg.

FK Street gaat sowieso heel laag, je weet zelf :P :mrgreen: Bovendien comfortabeler dan V-maxx (behalve als je extreem laag gaat, dan is niks echt comfortabel).

Wat betreft velgen zou ik wel andere nemen, hoewel ik deze wel mooi vind. Zelf zou ik er al helemaal gek van zijn geworden met het aanlopen en schade door de velgen en alles. Klopt idd marktplaats is nu echt f*cked op sinds je moet betalen (als het nu 1/2/3 euro was oké). Vooral forums blijven kijken zou ik zeggen...

RH ZW2 wat voor jou? Wel lekker passend te maken!
VWForum.nl • Toon onderwerp - BBS RS style108 Calito RH ZW2 C2 Touareq Artec TSW Adapters • Velgen & Banden te koop - BBS RS style108 Calito RH ZW2 C2 Touareq Artec TSW Adapters

Als ik de harte af laat draaien gaat het wel minder worden het aanlopen! En mischien ieta verder proberen uit te laten rollen.

En zou de fk street lager gaan dan deze ofniet?

Die rh wielen zijn super vind ik maar om ze nou als daily velg te gebruiken word mij teveel werk denk ik!

Elke week poetsen en waxe is voor mij niet weg gelegd ik zou liever dit soort wiel hebben als meeting wiel! Ze zijn echt super strak heb er al eerder naar gekeken!

Ik had fk street, bij mij lagen de banden in de kassen. Het scheelde maar 2 cm met jeffrey en hij heeft airride! Volgens mij op Dumpd lag ik lager dan die zwarte polo 9n3 naast jou met airride.

Haha ja je moet ze dan wel bijhouden ja anders is het zonde. Idd als je ze kan laten afdraaien scheelt dat al een hoop. Maar dat kan niet bij elke velg he, dat wordt ter plekke bepaald meestal.

Ja idd hij lag goed laag die van jou heel mooi!
Kan ook wel overwegen om daar naar te kijken idd!

En ik rij 4/500 kilometer per week dua vind ik een beetje te worden voor deze wielen!
Gaat heel veel onderhoud worden en ik kan mezelf dat gaat op het begin goed en daarna ga ik het steeds minder doen!

Ja die 9n3 stond er wel leuk bij vond alleen zonde dat het een 1.2/1.4 was ipv cup edition aangezien hij wel die bumpers had!

eventueel kean contacteren zei weten wel hoe je hem plat krijgt, daarnaast de velgen, zou zelfs voor een extremer velgje gaan, meer exclusief, moet eens kijken op wheelwhores polo 9n ;) genoeg dikke velgen

Als je echt plat wilt gaan kan je eens kijken voor h&r ultra loww
Of gewoon kortere veren steken inderdaad. Geen enkele schroefset is comfortabel als je ze op het laagste zet. Maar bv die h&r wel nog omdat deze daar op voorzien is...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!