Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Dat de zuiger een speling heb in de cilinder die er niet hoord en dan gaat hij tikken bij een koude motor als de motor warm is is het tikken ook weg.

Het is een veel voorkomend probleem bij de 1.4 16v motoren maqr ze kunnen er als het goed is oud mee worden.
Het is soms alleen geen prettig gehoor bij het starten.

Dank voor je uitleg.
Dan is er weer een probleempje opgelost want dat geluid begon mij wat zorgen te maken.
Hoop maar dat hij er heel oud mee wordt.
Wat ik weleens heb is dat hij bij stationair een hick-up heeft, dat het toerental even vreemd doet.
Dit komt zeer onregelmatig voor en soms ook helemaal niet.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Nog een mooie foto!
vkcz.jpg

Ik wil nog wat lager wat vinden jullie?

Nóg lager?
Zo te zien heb je nu al moeite met sommige drempels. :P

Vriend van mij heeft een Golf III flink verlaagd en dat is echt niet meer comfortabel.
Echt een stuiterbak. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Ja verlagen is een verslaving haha
Maar hij hangt voor wat hoger wat xander al zei en wil dat gelijk hebben met elkaar maar ik weet niet of de andere veren lager gaan met de combi vmaxx schokdempers.
En om het nou om te bouwen als het geen nut heeft vind ik ook zo zonde.

Al stuitert je auto niet als je laag ben is het gevaarlijker omdat je dan sneller je carter raakt en dat wil je niet!

Dan heb ik gelijk nog een vraagje ik heb nu een handrem en die is van plastic en heb wel eens een handrem voorbij zien komen die van leer zijn. Zijn die veel te koop?
Leer is toch wat mooier en fijner dan plastic delen!

Die van mij is van leer. Die heb ik gewoon van de sloop gehaald. Is inderdaad veel lekkerder maar je vindt ze bijna niet. Ik ga zowat elke week naar de sloop en telkens aas ik ook op die leren handrem maar elke polo heeft een plastice. Alleen echt dikke highline uitvoeringen hebben die van leer. Die vindt je niet zo vaak op de sloop. Heel apart.

Volkswagen  Polo 
Die van mij is van leer. Die heb ik gewoon van de sloop gehaald. Is inderdaad veel lekkerder maar je vindt ze bijna niet. Ik ga zowat elke week naar de sloop en telkens aas ik ook op die leren handrem maar elke polo heeft een plastice. Alleen echt dikke highline uitvoeringen hebben die van leer. Die vindt je niet zo vaak op de sloop. Heel apart.

Ik heb ook een highline maar hij zit er niet in helaas!! Als je wat tegen kom laat het me weten!

Hoe de polo er nu bij staat.
3uk5.jpg

Binnenkort de polo een beurt geven en de distributie bekijken is bij 90 vervangen maar heb nu alweer bijna 150 gelopen.
Zaterdag ga ik hem ook proberen uit te lijnen als ik hem op de brug krijg!

Hopelijk binnenkort weer iets leuks aan de polo doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag de polo uitgelijnd stuur stond wat scheef en ergerde mij eraan dus even naar de zaak gereden en de polo even na gekeken.
Achterremmen ook even stof vrij gemaakt was wel even nodig piepte soms is nu nog niet helemaal weg maar ach het is minder en ben er tevreden mee zo!

Polo heeft gister ook de 150 aan getikt en hoop dat hij het nog even blijf doen!

Kwam zondag bij de wasboxen aan liep ik een rondje om de auto en zag ik dat me kentekenplaat er bijna afviel weer iemand tegen aan gezeten en niks achter gelaten! Altijd fijn dus even kenteken achter de ruit gelegd en vandaag een nieuwe besteld. Gister moes ik naar Arnhem toe en jahoor politie volg bordje waarom mijn kenteken daar zat blablabla gelukkig een waarschuwing gekregen!

Zag er wel leuk uit zonder kentekenplaat voor :D

snim.jpg

2p5q.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!