Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Het blijf maar kut gaan met die polo nu blijft men kachel ook alleen maar warme lucht blazen word niet goed van die auto echt waar...

Nu dus

Homokineet.
Draagarm rubbers.
Kachel maken waarschijnlijk die motoren.
Auto uitlijnen (kan ik gelukkig zelf).
Beurt.

Ik ga eerst proberen de motoren schoon te maken en hopen dat ze goed werken!

oftewel het gaat nog een hoop kosten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het blijf maar kut gaan met die polo nu blijft men kachel ook alleen maar warme lucht blazen word niet goed van die auto echt waar...

Ik ga eerst proberen de motoren schoon te maken en hopen dat ze goed werken!

Klote, ken het probleem.
Zou je daar dan een hele mooie en duidelijke how-to van willen maken?
Is wel makkelijk voor de mensen die het Duits van die andere handleiding niet erg meester zijn. :)

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Winterwielen zijn zwart.

Ik heb dezelfde draag arm rubbers als peej besteld van de week gaan ze erin!
Dan word het beesie uitgelijnd en gaan we kijken waar het tikken vandaan komt met optrekken ik hoop op men homokineet maar op men werk twijfellen ze eraan dat het de kineet is dus dat word even hopen op goed nieuws!
En daarna ga ik omzoek naar de veroorzaker van de sauna in men auto! Hoop dat de sensor vies is het word deze week genoeg beunen dat weet ik wel haha!
j8ze.jpg

Volgens mij komen ze van een vr6 corrado af maar ben al tijdje opzoek naar naafkappen maar geen1 set past! Een vriend van me heeft ook deze velgen maar die naafkappen passen weer niet!
Dus blijf nog een beetje rondkijken daarvoor!

Dankje voor compliment!

Haha mooizo!
Ze gaan er morgen in.
Ik had ook nog een vraagje jij had de voorste draagarm rubbers los toch?
Ik vroeg vandaag bij de vw dealer of ik die los kon kopen en dat ging niet zeiden ze het zou dan een complete draag arm zou worden!
Weet jij hier ieta van?

Daar had ik poly rubbers voor ipv originele.
Had ook begrepen dat bij de dealer ze al in de draagarm zitten, maar heb ze volgens mij wel los gezien bij winparts/carpartsdirect.

Succes morgen! Verwacht wel wat fotos hier haha

Seat  Leon SC FR 
Ja oke dan ga ik nog even verder kijken voor die rubbers het gaat me nu om die achterste dat die er snel inzitten want je wilt nu echt bijna niet rijden (een rubber is afgescheurd) bonkt soms niet normaal ben blijf als die nieuwes er dalijk in zitten!
Hij zal een stuk beter rijden denk ik!

Haha wil het niet weten :shock: die van mij waren zelfs nog heel en ik hoorde af en toe al bonken. Zou bij jou niet normaal zijn dan inderdaad

Cupra rubbers zijn echt 1000x beter!

Seat  Leon SC FR 
Ze zitten erin en de auto rijd gelijk een stuk beter!

Ze waren wel lekker stug peej haha als ik bij jou niet gelezen had dat je het met een spanband gedaan had dan was het niet gelukt!
Ik heb ze erook in gekregen met een spanband haha bedankt voor deze tip!

Auto rijd heerlijk nu nog de verwarming en het tikken!

Hoppaa mooi :mrgreen:
Niet normaal hoe stug ze zijn he haha maar dat komt het rijgedrag wel ten goede!
Ga/heb je de rubbers voor nog vervangen?

Seat  Leon SC FR 
Nee voor rubbers waren nog goed en zolang het goed is hoef het niet vervangen te worden vind ik haha!

Heb nu ook de soundstream versterker overgenomen van men broer die heeft zen auto weggedaan dus nu knalt het helemaal bizar wat een geluid er nu uit komt!
Van de zomer ga ik er een mooie kist voor maken en mischien de speakers aanpassen maar zolang ze niet kraken vind ik het goed!

Ik heb het setje van bosino ontvangen hij kan goed verpakken!

Van de week even kijken wanneer ik het onder de polo kan schroeven!
Heb de doos even snel open gemaakt en zag er netjes uit!!

Planning voor na de winter

Wielen blijven waarschijnlijk
Wielen dus opknappen + harten afdraaien
Achterbumper schade bij werken + handgreep achter en mischien de bumper voor een beetje cleanen (mischien motorkap opnieuw spuiten heeft nog al wat steenslag)
Zeischerm opnieuw uitrollen + spuiten
Subwoofer kist maken
Goede poets beurt

Deze winter wss niet veel eraan veranderen

Alleen een onderhouds beurt en distributie over een kilometer of 5 tot 10000 kilometer.
Hij heeft alweer bijna 150000 gelopen en gaat nog steeds alleen het tikken met koude motor is toch elke keer pijnlijk!

Vandaag nog even gele h1 lampjes wezen halen voor grootlicht zodat plaatje compleet is moet nu alleen nog even men binnenverlichting maken want die werkt niet meer.

Dan nog een vraagje zouden jullie de audi wielen deze kleur laten of een ander kleurtje ik hoor graag jullie meningen en eventuele ideeën.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!