Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa niet met mijn polo hoor, maar met die grijze jetta met gli voorbumper. Wij kwamen aan en toen stapte jij net in om weg te gaanAh nee joh dat meen je, compleet gemist. Ik hoefde alleen maar ff af te spuiten dus was idd zo weer klaar.
Oh die kan ik me inderdaad net heugenJaaa niet met mijn polo hoor, maar met die grijze jetta met gli voorbumper. Wij kwamen aan en toen stapte jij net in om weg te gaan
Hahaha, als je nou naar die in Assen gaat, dan zal ik je wel vaak tegenkomen.Top wasstraat! Wellicht tot ooit
Tegen de tijd dat ik thuis ben kan ie dan nog een keer met dit weerHahaha, als je nou naar die in Assen gaat, dan zal ik je wel vaak tegenkomen.
Dat ben ik inderdaad. Nog steeds apart dat mensen foto's maken . Ik ben oke, op rug-, nek- en hartpijn na.
Dat ben ik inderdaad. Nog steeds apart dat mensen foto's maken . Ik ben oke, op rug-, nek- en hartpijn na.
Kwam de foto op facebook tegen bij 112 HW.Dat ben ik inderdaad. Nog steeds apart dat mensen foto's maken . Ik ben oke, op rug-, nek- en hartpijn na.
Niet gaan lachen als hij het verteld beloofd?Sterkte man, echt zonde van je mooie Polo. Hoe is het gebeurd ?
Sterkte met al je pijntjes!Dat ben ik inderdaad. Nog steeds apart dat mensen foto's maken . Ik ben oke, op rug-, nek- en hartpijn na.
Roze koeken zijn de beste!! Maarre, ja, mega balen van ‘t ongeluk. Hopelijk houd jij er geen langdurige klachten aan over. Sterkte en beterschap (ook voor de auto)!Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.
@HoMi
Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.
PS: gratis voorlogo en mistlampkap op te halen bij hectometerpaaltje Li 20,8 op de A29, Bergen op Zoom richting Rotterdam.
Ook PS: wel cool dat ik herkend word
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.