Rayan Mungar
Bekend lid
Fawaka,
na 3.5 jaar trouwe dienst heb ik mijn volkswagen polo Avatar (R-line, GTI, Blue GT, WRC)
Het was een super dikke auto om te zien maar motorisch.. ewaja 3 keer niks.
En toen besloot een goede mattie van mij @capszz een kaulo dikke 6C GTI aan te schaffen éénmaal mee gereden toen was ik echt om haha.
Dus hierbij presenteer ik jullie mijn nieuwe Polo 6R 1.4 TSI Blue GT in de kleur Black Magic Pearl geloof ik
Ik heb de auto uit köln gehaald samen met mijn broer & neef en de uitstekende hulp lijn op afstand van @Turbodruk
Verder heeft de auto een schoonmaak beurt nodig wat ik vanavond ga doen zodra de zon gaat liggen.
To do list:
Forge Intake
Ander uitlaat systeem
JD Engineering Chip
Grotere intercooler (misschien)
Ruiten blinderen
RNS315 inbouwen + bluetooth
Mistlampen inbouwen
WRC grill voor en volledig zwart

en nog meer maar dat komt met de tijd.
na 3.5 jaar trouwe dienst heb ik mijn volkswagen polo Avatar (R-line, GTI, Blue GT, WRC)
Het was een super dikke auto om te zien maar motorisch.. ewaja 3 keer niks.
En toen besloot een goede mattie van mij @capszz een kaulo dikke 6C GTI aan te schaffen éénmaal mee gereden toen was ik echt om haha.
Dus hierbij presenteer ik jullie mijn nieuwe Polo 6R 1.4 TSI Blue GT in de kleur Black Magic Pearl geloof ik
Ik heb de auto uit köln gehaald samen met mijn broer & neef en de uitstekende hulp lijn op afstand van @Turbodruk
Verder heeft de auto een schoonmaak beurt nodig wat ik vanavond ga doen zodra de zon gaat liggen.
To do list:
Forge Intake
Ander uitlaat systeem
JD Engineering Chip
Grotere intercooler (misschien)
Ruiten blinderen
RNS315 inbouwen + bluetooth
Mistlampen inbouwen
WRC grill voor en volledig zwart

en nog meer maar dat komt met de tijd.
Seat
Leon FR