RJPolo
Lid
Re: My RJPolo *Nieuwe update*
De winkelwagen voor de klus...:
Afdekplastic 4pak a 3 euro
Afplakband 15mm a 2 euro
Remreiniger Wurth a 2,40 euro
Terpentine a 4,25
3 Spuitbussen hammerite verf hittebestendig a 17euro p.s. volgens mij...
Kosten ongeveer dus 65 euro
Allereerst afspuiten met rem-reiniger, Staalborstel goed erover heen gaan zodat het meeste roest word verwijderd zodat het oppervlak gladder word.
Nogmaals goed spuiten met rem-reiniger daarna afdoen met terpentine.
Spullen goed afplakken en gaten voorzien van bouten.
De eerste laag aanbrengen met bewegingen van links naar recht aanbrengen 15 a 20cm afstand. Tussen de lagen bij temperatuur van 20 graden 15 min pauzeren indien 25graden 10min pauzeren. Voorzien van 4 a 5 lagen daarna afplakband eraf halen en de remschijf goed schoonmaken met terpentine. 2 a 3 uur wachten en de velg kan erop.
Voor en achter compleet klaar in ongeveer 7uur volgens mij...
Smartie86 zei:Btw heb vlug gekeken en de foto's zijn duidelijk
Nu vroeg ik mij juist af met wat je de wagen hebt afge..plakt (hoes) en waar je zoiets haalt.. Beter dan alles met kranten af te plakken..
Grtz
Edit: hoelang heeft de hele klus gekost (reinigen, afplakken spuiten, drogen) en hoelang heb ja laten drogen voor je gereden hebt (op zwart is dit mss minder erg)?? Gewoon omdat ik binnekort alles in 1 keer op de brug ga doen en om ongeveer het tijdsschema te weten..
De winkelwagen voor de klus...:
Afdekplastic 4pak a 3 euro
Afplakband 15mm a 2 euro
Remreiniger Wurth a 2,40 euro
Terpentine a 4,25
3 Spuitbussen hammerite verf hittebestendig a 17euro p.s. volgens mij...
Kosten ongeveer dus 65 euro
Allereerst afspuiten met rem-reiniger, Staalborstel goed erover heen gaan zodat het meeste roest word verwijderd zodat het oppervlak gladder word.
Nogmaals goed spuiten met rem-reiniger daarna afdoen met terpentine.
Spullen goed afplakken en gaten voorzien van bouten.
De eerste laag aanbrengen met bewegingen van links naar recht aanbrengen 15 a 20cm afstand. Tussen de lagen bij temperatuur van 20 graden 15 min pauzeren indien 25graden 10min pauzeren. Voorzien van 4 a 5 lagen daarna afplakband eraf halen en de remschijf goed schoonmaken met terpentine. 2 a 3 uur wachten en de velg kan erop.
Voor en achter compleet klaar in ongeveer 7uur volgens mij...
Volkswagen
Polo bm