RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Dat is ook mijn advies ;)
Ik vond het al verdacht dat ik ze op geen enkele foto apart zag branden..
Of het zijn geen drl en gewoon aanvulling van je dimlichten , al valt er met leds niet veel aan te vullen Big Grin Ik heb al wagens gezien die blijkbaar aanvullende verlichting in de bumper hebben (lijken de mistlichten) maar dat zijn lampen, dus of je leds daarvoor mogen ga ik niet zeggen..
Grtz
 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Mooiste vind ik ook nog ze zijn ook nog apart te koop alleen zitten ze dan al in het rooster verwerkt en ik heb het nu zelf in het rooster gemaakt... En kosten al gauw 140 euro....
vw-polo-9n3-2005--dagrijverlichting_11268_0.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Als de normale verlichting dezelfde kleur (wit/led) zou zijn, zou het al wat beter staan. Nu staat het wel kicke, maar is het nog echt zo 'achteraf'. Zeker omdat dat model best nog nieuw oogt, kun je met helderdere verlichting het wel echt laten lijken, als je me begrijpt ;)
 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

@Soedje, Ik heb nieuwe xenon verlichting besteld morgen in huis samen met de ledverlichting voor stadslicht.

Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Ik heb ook zelfde dagrij verlichting ook geknutseld gezaagd en gemonteerd.

1. Advies aan jou zet er een relay tussen want het is dagrij verlichting geen avond rij verlichting.

Komt bij meerdere forum voor dat ze problemen hebben gehad.

Maar wel netjes !!
 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

suvtje zei:
Ik heb ook zelfde dagrij verlichting ook geknutseld gezaagd en gemonteerd.

1. Advies aan jou zet er een relay tussen want het is dagrij verlichting geen avond rij verlichting.

Komt bij meerdere forum voor dat ze problemen hebben gehad.

Maar wel netjes !!

Apart dat het schema van het product zegt dat het aangelosten moet worden op stadslicht.
Zat er wel aan te denken om dit apart te kunnen schakelen met schakelaar binnen...

Geeft het problemen als ik in de - ga schakelen...?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Schakelaar heb ik nog wel... geschakelde plus heb ik nu van me stadlichte gepakt dus die wil ik laten zitten en dan de 0 schakelen neem aan dat dit geen probleem is....
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Thnx,

Straks toch nog even wat dingen veranderen zodat ik hem alleen kan schakelen vanuit de auto, toch maar voor de zekerheid.. omdat ik geen zin heb in een boete.
Geef dat geld liever uit aan het update van me auto Stick Out Tongue Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Wat je het aller beste kunt doen:

De + van de dagrijlampen op de TFL pin van je lichtschakelaar zetten. Dan worden ze orgineel geschakeld ;) En krijg je nooit problemen.
 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Iemand die weet waar ik makkelijk vanaf de motor naar binnen kan met kabels??

En hoe kan ik de lichtschakelaar eruit halen? zodat het monteren makkelijker gaat...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Dagrijverlichting ingebouwd*

Makkelijk is bij de polo een NO-GO.

Het meest simpele is via je de kabel van je motorkapsluiting of naast het slangetje voor je achterruit sproeier.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!