RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Re: My RJPolo *Kleine update*

Nieuw fototje van de verlichting... Big Grin Ben zelf erg tevreden met het resultaat...
Foto-OBIIOAES-D.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Mening gevraagd Wrappen*

@Bas & Starsky, Aanbrengen met materiaal garantie m.b.t. het loslaten van de folie 7 jaar garantie, en op steenslag Geen, (Logies..)

@ Soedje, Carbon.. weet niet op de voorbumper dacht eerder aan zwart metallic...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Mening gevraagd Wrappen*

Ik vind het veel geld. Als ik het vergelijk met mijn dak en spiegels waar ik € 180,- voor betaald heb. Dan ben je duur af met zo'n klein stukje folie. Qua moeilijkheidsgraad lijkt het me lastiger om spiegels te wrappen dan een grille.
 
Re: My RJPolo *Mening gevraagd Wrappen*

Roy78 zei:
Ik vind het veel geld. Als ik het vergelijk met mijn dak en spiegels waar ik € 180,- voor betaald heb. Dan ben je duur af met zo'n klein stukje folie. Qua moeilijkheidsgraad lijkt het me lastiger om spiegels te wrappen dan een grille.

@Roy, ja dat vond ik dus ook voor dat kleine stukje..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!