deMercer
Voormalig teamlid
Verlichting interieur aanpassen naar wit/rood
Ben benieuwd wat je hiermee bedoelt: de verlichting van de knoppen etc., of de leeslampjes, of ... ?
Volkswagen
Up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verlichting interieur aanpassen naar wit/rood
Ben benieuwd wat je hiermee bedoelt: de verlichting van de knoppen etc., of de leeslampjes, of ... ?
Als je die interieur lampjes inderdaad in het rood wilt, heb ik die ook nogIk weet alleen niet of dat handig is als je bijvoorbeeld de kaart moet lezen
![]()
De verlichting die aangaat bij het open/ontgrendelen van centrale deurvergrendeling
Dan ga je dus wellicht hetzelfde doen als Gewoonjan, begrijp ik? Die heeft alle drie de lampjes in de unit boven de spiegel vervangen door rode. Ziet er in ieder geval apart uit.
Het moet inderdaad je smaak zijn![]()
Zijn dat deze:Het moet inderdaad je smaak zijn
En bij mij zijn de buislampjes voor achter nog onderweg, dus vandaar dat daar bij mij nou even geen verlichting brand
Plus ik heb geen flauw idee hoe ik bij die lampjes kan komen dus dat wordt nog wat![]()
...
Rood is wel de kleur licht die het meest rustig is voor de ogen.
Zijn dat deze:
Replace Volkswagen Dome Lights - YouTube
http://ardana.homeip.net/vcds/Ibiza-6J-VCDS-opties.pdf
Deze kloppen allemaal, alleen de nieuwere (2012) Boordcomputers missen bepaalde functies.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.